رمز آشوب در انتخابات ۱۴۰۲، کاهش مشارکت است.

«کاهش مشارکت» رمز آشوب انتخابات ۱۴۰۲

«مقدم‌فر» عضو شوری سیاستگذاری مجمع عالی بیداری اسلامی: امروز دشمن در استمرار فتنه‌انگیزی‌های خود دو هدف حمله و تهاجم به رهبر معظم انقلاب اسلامی‌ و سلب حمایت‌های مردمی از نظام اسلامی را ‌‌در دستور کار خود قرار داده است‌‌.

اگر دشمنان در فتنه ۸۸ روی سلامت انتخابات مانور داشتند و تقلب را رمز آن فتنه قرار دادند برای این انتخابات رمز آشوب را کاهش مشارکت قرار داده‌اند‌.

بر‌خلاف ادعای مدعیات برخی جریان‌های سیاسی مسئله اصلی آنها رقابت نیست و حتی اگر در زبان آن را بیان کنند در دل به دنبال انتخابات رقابتی نیستند.

این جریان‌های سیاسی که سرمایه‌های اجتماعی خود را از دست داده‌اند، امروز با بحران هواداران معترض روبه‌رو هستند و بیش از آنکه به دنبال رقابت باشند، به دنبال ایجاد یک بازی دو سر برد برای خود و دو سر باخت برای نظام یعنی «کاهش مشارکت‌» هستند.

باید پذیرفت مشکلات وجود دارد و کسی نباید منکر وجود این مشکلاتی که مردم را در رنج و زحمت قرار داده است برآید، اما باید هم ریشه مشکلات را شناخت و هم راه حل درست برای حل آنها پیدا کرد.

بهترین راه‌حل‌ مشکلات انتخاب نمایندگانی فهیم، شایسته و انقلابی که منافع حزبی و سیاسی و جناحی خود را بر منافع ملت ترجیح ندهند و با سلامت فکری و عملی برای حل مشکلات تدبیر و چاره جویی کنند، است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.