برنامه ساماندهی قیمت ارز / هشدار به محتکران کالا

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: بخشی از افزایش قیمت ارز به دلیل فشارهای اقتصادی دشمنان است که موجب بی‌ثباتی شده، بنابراین ما هم باید در مقابله با این تهدید دشمن طرح و برنامه داشته باشیم.

#القاصی#رئیس#دادگستری#تهران#ساماندهی#ارزی

علی القاصی‌مهر، رییس کل دادگستری استان تهران  عصر امروز در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران اظهار کرد: بخشی از این افزایش قیمت ارز به دلیل فشارهای اقتصادی دشمنان است که موجب بی‌ثباتی شده، بنابراین ما هم باید در مقابله با این تهدید دشمن طرح و برنامه داشته باشیم.

وی گفت: مسلم است دشمن تلاش دارد با افزایش قیمت ارز کشور را دچار مشکل کند و ضروری است که برنامه ویژه‌ای در این موضوع داشته باشیم.

القاصی‌مهر ادامه داد: با توجه به نوسانات ارزی، برخی افراد تمایل دارند کالاها را در انبارها احتکار کنند که باید در این زمینه نیز اقداماتی در راستای مبارزه با احتکار کالاها انجام دهیم.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا بر موضوع انباشت کالاها در انبارها ورود کرده، گفت: این موضوع در سال‌های اخیر آثار نامطلوبی در بخش اقتصادی ایجاد کرد که به همین منظور دستگاه قضا نسبت به ترخیص بخشی از کالاها اقدام کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: ترخیص کالاها همچنان در برنامه دستگاه قضا است و مبارزه با انباشت کالاها از سوی قوه قضاییه دنبال می‌شود.

به گفته وی، در برخی انبارها خودروهایی با بیش از ۱۰ سال وجود داشت و یا کالاهایی که از تاریخ مصرف آنها گذشته بود که موجب زیان اقتصادی برای کشور است به همین منظور این طرح با همکاری دستگاه‌های وابسته از جمله تعزیرات دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون ارزان‌ترین کالا بنزین است، افزود: موضوع مبارزه با قاچاق سوخت نیز از دیگر موضوعی است که باید با قوت دنبال شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.