جانشین فرمانده یگان ویژه اسرائیل در غزه کشته شد

ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب تأیید کرد: “یتسهار هوفمن” جانشین فرمانده یگان ویژه شلداگ (از زبده‌ترین یگان‌های نیروی هوایی رژیم صهیونیستی) در نبردهای نوار غزه کشته شده است.

به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، خبرنگار روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت اذعان کرد که کشته شدن این فرمانده صهیونیست، ضربه بسیار بزرگی است. این خبرنگار افزود: هوفمن یکی از نیروهای برجسته ارتش در جنگ غزه بود که روش‌های مبارزه در داخل تونل‌ها را ارتقا داده بود.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که این افسر صهیونیستی، مسؤول نظارت بر بیمارستان شفا در غزه پس از کنترل ارتش صهیونیستی بر آن بود. این افسر صهیونیستی چهارمین نیروی اشغالگر است که طبق اعتراف رسمی ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای امروز در نوار غزه کشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۴ نظامی این رژیم در نبردهای نوار غزه کشته شدند. ارتش صهیونیستی همچنین تاکید کرد که در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته در غزه ۱۰ نظامی دیگر این رژیم مجروح شدند.

پیش از این ارتش صهیونیستی به کشته شدن ۳ نظامی خود در نبردهای ۲۴ ساعت اخیر در غزه اعتراف کرده بود که با کشته شدن هوفمن، تعداد تلفات ارتش به ۴ نفر رسید. هوفمن داری درجه سرگردی و از نیروهای کماندوی یگان شلداگ بود که در شمال غزه کشته شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.