طرح دختران بهشتی هیأت آئین حسینی / ثبت نام هزاران دختر تهرانی

یکی از مسئولان طرح دختران بهشتی هیأت آئین حسینی گفت: این طرح ویژه دختران پایه اول تا ششم ابتدایی است. در هر محله تهران، دختران محجبه توسط خادمان و عناصر مرتبط با هیأت شناسایی و ثبت‌نام شده‌اند.

#طرح#دختران_بهشتی#آئین_حسینی

محمد استحقاقی از مسئولان طرح دختران بهشتی هیأت آئین حسینی با اشاره به برگزاری طرح فرهنگی دختران بهشتی اظهارداشت: این طرح ویژه دختران پایه اول تا ششم ابتدایی است. در هر محله تهران، دختران محجبه توسط خادمان و عناصر مرتبط با هیأت شناسایی و ثبت‌نام شده‌اند. این طرح تحت نظارت واحد خواهران هیأت و موسسه آیین حسینی بناست برای آنان برگزار شود.

دختران در گروه‌های ۱۰-۱۵ نفره گروه بندی می‌شوند

وی افزود: در قالب این طرح بناست گروه‌های ۱۰ تا ۱۵ نفره از دختران تشکیل شود و از سوی هیأت مربیان منتخب برای آنان اعزام شود تا در منازل یا مساجد یا حسینیه‌ها بنا به ظرفیت و استعداد هر منطقه و محله، ویژه برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و تفریحی برای آنان برگزار شود.

استحقاقی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها طبق ظرفیت و توان آن مربی به صورت هفته‌ای یک یا دو جلسه برگزار خواهد شد، گفت: این جلسات در قالب بازی و … است و بناست به بچه‌ها قرآن خواندن، احکام و … آموزش داده می‌شود. پایه اصلی برنامه‌ها بازی است و هدف نیز جمع‌شدن این بچه‌ها کنار یکدیگر است.

هدف اصلی شبکه‌سازی دختران محجبه تهران است

یکی از مسئولان طرح دختران بهشتی هیأت آئین حسینی با بیان اینکه بنا داریم شبکه‌سازی میان دختران محجبه شهر تهران داشتیم تا با یکدیگر همراه شوند و پشتیبان و همراه هم شوند، افزود: به عنوان مرکزیت و محور در هیأت، پیش‌روی برنامه‌ها را دنبال می‌کنیم و تاکنون بیش از هزار دختر برای این برنامه ثبت‌نام کردند و ۱۰۰ مربی نیز اعلام آمادگی کردند. این مربیان قبل از حضور در این دوره، گزینش خواهند شد.

برگزاری یک همایش سراسری با حضور میثم مطیعی

وی با بیان اینکه بنا داریم هر ۳ ماه یک همایش سراسری با حضور تمامی این دختران برگزار کرده و میثم مطیعی نیز در آن به مداحی و سخنرانی بپردازد، تصریح کرد: این برنامه کاملاً دخترانه است که کم‌نظیر است و بنا داریم در کل تهران آن را اجرایی کنیم.

استحقاقی اضافه کرد: از متقاضیان مربی‌گری و خواهرانی که تجربه و تخصص کار با دختران پایه اول تا ششم ابتدایی را دارند (ساکن شهر تهران) جهت همکاری در طرح دعوت به عمل می‌آید.

یکی از مسئولان طرح دختران بهشتی هیأت آئین حسینی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای حضور به عنوان مربی در این طرح باید از اینجا اقدام کنند. ثبت نام دختران در مرحله اول به اتمام رسیده است و مرحله دوم ثبت‌نام اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.