آمریکا عملا مدیریت نبرد غزه را به دست گرفته است!

فرمانده کل ارتش گفت: عملیات طوفان الاقصی محاسبات صهیونیست‌ها را بهم ریخت و امروز آمریکایی‌ها عملاً مدیریت نبرد را به دست گرفته اند. امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر چهارشنبه در اجتماع مردم قم علیه رژیم اشغالگر قدس گفت: مردم فلسطین ثابت کردند که متوقف نخواهند شد و راه نجات آنان، آزادی سرزمین‌های غصب شده است.

وی گفت: مسئله فلسطین منحصر به اشغال یک سرزمین نیست، بلکه درگیری اسلام با جبهه استکبار است.

از آنجایی که در طول سالهای اشغال رژیم صهیونیستی بر سرزمین‌های فلسطین کشورهای غربی همواره از اسرائیل حمایت کردند. افزود: فلسطین تنها کشوری است که حقوق بشر به صورت مستمر در آن ضایع می‌گردد و کشورهای حقوق بشر همواره از غاصبان حمایت کردند.

وی گفت: ۷۵ سال است که مردم فلسطین تحت ظلم و ستم رژیم غاصب اسرائیل قرار دارد و در این دوران میلیون‌ها نفر شهید و مجروح و زندانی و آواره شدند و هزاران کیلومتر از سرزمین‌های فلسطین به اشغال درآمد. رنج فلسطین قلب هر انسان آزاده ای را به درد می‌آورد و کشورهایی که ادعای آزادی و حقوق بشر گوششان را پر کرده و با این حربه به مبارزه با ملت‌های مستقل می‌پردازند، نه تنها از فلسطین حمایت نکردند بلکه بیشترین ظلم را علیه مردم مظلوم فلسطین روا داشتند و در برابر جنایت جنگی رژیم اشغالگر قدس، سکوتی مرگبار اختیار کردند و از این جنایات چشم پوشی کردند.

وی عنوان داشت: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات طوفان الاقصی نقطه عطف راهبردی در تاریخ مبارزات ملت فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس و تسریع کننده نابودی رژیم اشغالگر قدس است.

وی ادامه داد: میزان بالای تلفات، غافلگیری و میزان خسارات وارد به صهیونیست‌ها بخشی از توفیقات این عملیات موفق بوده است.

امیر موسوی گفت: این رژیم برای رهایی از این شکست تلاش کرد با دروغ پردازی رسانه‌ای جای ظالم و مظلوم را عوض کند و رسانه‌های غرب نیز در این زمینه پشتیبانی کردند و مقامات رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش گذاشتن این شکست دست به جنایات جنگی زدند که باید خواست ملت‌های آزادی خواه این باشد که به این جنایات در دادگاه‌های بین المللی رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: قطع امکاناتی همانند آب و برق و غذا و دارو، موجب ایجاد وضعیت دردناکی برای این مردم شده که ابعاد انسانی این وضعیت به قدری است که از طریق رسانه‌های قابل توصیف نیست.

وی افزود: دولت جنایتکار آمریکا سالانه میلیاردها دلار تجهیزات نظامی در اختیار رژیم اشغالگر قدس قرار می‌دهد و از سویی همواره از حمایت‌های سیاسی کشورهای غربی برخوردار بوده است اما علمیات طوفان الاقصی از یک بعد دارای اهمیت ویژه است که تمام دستگاه‌های محاسباتی دشمن را به کلی بهم ریخت.

وی تاکید کرد: صهیونیست‌ها بدانند با هر بمبی که می‌زنند تیشه به ریشه خود می‌زنند که این امر را نه خودشان و نه حامیان آنان می‌فهمند و در اثر همین نفهمی لحظه به لحظه پرونده خود را سنگین‌تر می‌کنند.

وی افزود: ماهیت آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی همین وضعیتی است که برای مردم فلسطین به بار آورده آند است و توقف فوری حملات و محاکمه جنایتکاران باید صورت گیرد.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس هیچ گاه چنین تصوری از علمیات طوفان الاقصی نداشت افزود: این عملیات محاسبات صهیونیست‌ها را بهم ریخت و امروز آنقدر بهم ریخته هستند که قدرت مدیریت صحنه را ندارند و آمریکایی‌های جنایت کار عملاً مدیریت نبرد را به دست گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.