دلیل جنگ یهود دیروز (اسرائیل امروز) و غرب با مسلمانان و اسلام

علت اصلی دشمنی مسلمانان حقیقی با رژیم غاصب و جلاد اسرائیل در یک کلمه این است که اساساً یک کشور یا دولت نیست و فقط برای “دشمنی با مسلمانان حقیقی” تأسیس شده است. فقط  یک پایگاه نظامی صهیونیسم بین‌الملل، برای تصرف اراضی و سرمایه‌های مادی و معنوی جهان اسلام است. پس هر عاقلی، با دشمن خود، دشمن است.

ما اساساً مشروعیت کشور یا دولتی به نام “اسرائیل” را قبول نداریم؛ ما (و هر عاقل و باخبر مسلمان و غیر مسلمانی) می‌داند که اسرائیل چرا و چگونه بنا گذاشته شد. هم تأسیس این رژیم غاصبانه بوده و هست و مشروعیت ندارد و هم علت وجودی‌ اش نقش آفرینی در سلطه صهیونیسم بر جهان غنی اسلام و مسلمین می‌باشد.
 اما اینکه این رژیم غاصب بعد از غصب سرزمین های اسلامی با کمک غرب و آمریکا چرا و به چه منظوری اینقدر با مسلمانان دشمنی میکند؟ و چه نوع اقداماتی را انجام داده اند. در این مطلب به بعضی موارد اشاره می کنیم.

دلیل جنگ های متعدد رژیم غاصب با مسلمانان:

۱- مبانی پیامبر اکرم (ص) در مقابل غرب واسرائیلنام حضرت رسول (ص) و ترس کفار

محمد (صلی اللّه علیه و آله و سلم) فرستاده خداست و یاران و همراهانش بر کافران بسیار قویدل و سخت و با یکدیگر بسیار مشفق و مهربانند،  آنان را در حال رکوع و سجود نماز بسیار بنگری که فضل و رحمت خدا و خشنودی او را می‌طلبند، بر رخسارشان از اثر سجده نشانه‌های نورانیّت پدیدار است. این وصف حال آن‌ها در کتاب تورات و انجیل مکتوب است که (مثل حال آن رسول) به دانه‌ای ماند که، چون نخست سر از خاک برآورد جوانه و شاخه‌ای نازک و ضعیف باشد بعد از آن قوّت یابد تا آنکه ستبر و قوی گردد و بر ساق خود راست و محکم بایستد که دهقانان را (در تماشای خود) حیران کند (همچنین محمد صلی اللّه علیه و آله و سلم و اصحابش از ضعف به قوّت رسند) تا کافران عالم را (از قدرت و قوّت خود) به خشم آرند. خدا وعده فرموده که هر کس از آن‌ها ثابت ایمان و نیکوکار شود گناهانش ببخشد و اجر عظیم عطا کند.

۲- غرب واسرائیل از استقلال طلبی و اقتدار مسلمانان عصبانی است

۳- اسرائیل و غرب  وعده‌های الهی را تجربه کرده اند.

۴- اسرائیل و غرب از جهانی شدن مکتب اسلام ناراحت هستند

۵- اسرائیل و غرب از فلسفه جهاد در اسلام بی خبر نیستند

۶- اسرائیل و غرب از اتحاد مسلمان وحشت دارند.

۷- اسرائیل غرب از جامعه اسلامی خودکفا  می ترسند

۸- کفار عبری و غربی میدانند دین  از سیاست جدا نیست

۹- رشد کمی و کیفی مسلمانان غرب و اسرائیل را عصبانی کرده است.

۱۰- تثبیت هویت غرب واسرائیل مستلزم دشمنی با مسلمانان است

و این‌ها فقط چندی از این دلایل بودند! به امید نابودی این رژیم صهیونیستی و کودک کش توسط مسلمانان.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.