اعلام شهریه مدارس غیردولتی تا پایان خرداد ۱۴۰۲

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی تا پایان خرداد ۱۴۰۲ اعلام می‌شود، گفت: مدارس در حال بارگذاری مستندات مربوط به شهریه هستند و به محض اتمام آن، بررسی و تأیید می‌شود.

#اعلام#شهریه#مدارس#غیردولتی

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در برنامه «صبح و گفت‌وگو» رادیو گفت‌وگو در مورد شهریه مدارس غیردولتی، اظهار کرد: در ابتدای سال الگوی شهریه مدارس و مراکز اعلام شده و استان‌ها در حال بارگذاری مستندات مربوط به شهریه هستند و به محض اتمام بارگذاری، بررسی خواهد شد و میزان شهریه اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود این روند تا پایان خرداد انجام شود، افزود: پیش‌ثبت‌نام‌ها در برخی مدارس غیردولتی آغاز شده است.

معاون وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر نظارت استان‌ها بر روند تعیین و دریافت شهریه، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند شکایات خود را به صورت سامانه‌ای اعلام کنند؛ همچنین مدارسی که شهریه خارج از عرف دریافت می‌کنند، قطعاً مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: اولیا می‌توانند با وارد کردن کد مدرسه در سامانه، شهریه دقیق مدرسه مورد نظر خود را مشاهده کنند و به همان میزان، شهریه را پرداخت کنند؛ در صورت تخلف، در عرض یک هفته ناظر فرستاده می‌شود و با تخلفات برخورد می‌کند. لذا بهترین ناظران، خود اولیا هستند.

محمودزاده با بیان اینکه شهریه‌هایی که در فضای مجازی اعلام شده را نخواهیم داشت، افزود: شهریه بر اساس الگو تعیین می‌شود و همه موارد در آن دیده شده است.

وی با اشاره به سقف شهریه ۳۸ میلیونی در سال گذشته اظهار کرد: فعلا مبنای شهریه همین مقدار است تا زمانی که بر اساس الگوها شهریه جدید تعیین شود. همچنین مؤسسان نیز باید همراهی کنند چرا که با دریافت شهریه‌های خارج از عرف، آبروی سایر مدارس را نیز خواهند برد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی گفت: شهریه مراکز غیردولتی نیز از اول تیر ماه آغاز می‌شود و هر مرکز متناسب با عملکرد و شاخص‌ها افزایش شهریه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.