ممنوعیت تردد کامیون‌ها در پایتخت / شبهای قدر/ مدیریت و تمهیدات ترافیک

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت ضمن تشریح تمهیدات ترافیکی شب قدر از ممنوعیت تردد کامیون‌ها در این سه شب خبر داد.

#مدیریت#ترافیک#شبهای#قدر#ممنوعیت#تردد#کامیون

به گزارش خبرگزاری افسران سرهنگ محمد رازقی در خصوص حضور تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در معابر پیرامونی برگزاری مراسم شب‌های قدر گفت: مراسم شب های قدر را پیش رو داریم که به همین مناسبت تیم های پلیس راهور تهران بزرگ ، طرح های ترافیکی خود را جهت تسهیل عبور و مرور و بحث مدیریت ترافیکی به مرحله اجرا در می آورد. 

وی ادامه داد : مهم ترین تصمیمی که گرفته و ابلاغ نیز شده و باید رانندگان خودروهای سنگین رعایت کنند این است که در سه شب قدر تردد کامیون‌های سنگین ممنوع بوده و اگر ترددی صورت پذیرد قطعا از آن جلوگیری بعمل خواهد آمد و به مبدا بازگشت داده خواهند شد.

سرهنگ رازقی گفت : حدود ۱۹ مرکز جهت برگزاری مراسم به صورت گسترده در شهر تهران مانند مسجد ارک ، دانشگاه امام صادق (ع) ، امامزاده صالح (ع) وجود دارد و به همین منظور به شهروندانی که قصد مراجعه به این مراسم را دارند توصیه می شود که در وهله اول به موقع مراجعه کنند چون تجربه نشان داده است که شهروندانی که دیرتر می رسند معمولا خودروی خود را در محل نامناسبی پارک می کنند.

وی افزود : شهروندان همکاری لازم را با تیم های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در محدوده پیرامونی مراسم داشته باشند. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور نظم بخشی ترافیک در تمامی معابر حضور دارند و نسبت به چینش مرتب و منظم خودروها و چینش های مورب و یا عمود اقدام خواهند کرد. 

وی ادامه داد: در محل هایی که بار خروجی مشکل ایجاد می کند همکاران بنده به هیچ عنوان اجازه توقف وسایل نقلیه را نمی دهند و مردم باید با عوامل راهور مستقر در این اماکن همکاری لازم را داشته باشند. 

سرهنگ رازقی به مراجعان توصیه کرد: با توجه به اینکه شهروندان از لباس مشکی استفاده می کنند این پوشش باعث کاهش دید رانندگان می شود و این موضوع باعث برخورد با این عابرین در سطح معابر می گردد که لازم است عابرین از محل های مجاز و مناسب و دارای روشنایی عبور کنند. 

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد با توجه به تاریکی هوا و امکان برخورد با عابرین پیاده تمام توجه خود را به جلو معطوف داشته تا ایمنی و نظم و انضباط مراسم به خوبی اجرا شده و حادثه ای روی ندهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.