سخنگوی اورژانس: در سیل‌های امسال ۳۵ نفر جان باختند

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: آمار فوتی‌های حوادث جوی سال جاری در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، رشد ۲ برابری داشته است‌.

بابک یکتاپرست سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از یکم فروردین تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری، شش تن از هموطنان جان خود را بر اثر برخورد صاعقه از دست دادند. وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون، سیل در میان سایر حوادث طبیعی، بیشترین سهم را در تعداد فوتی‌ها داشته است.

یکتاپرست در خصوص تعداد فوت شدگان در سیل گفت: در سیل‌های امسال، ۴۱ شهروند مصدوم و همچنین ۳۵ تن دیگر فوت شدند.

وی ابراز داشت: سیل در میان سایر حوادث طبیعی، بیشترین سهم را در تعداد فوتی‌ها داشته است و تعداد فوت شدگان مربوط به سیل ۳۵ تن بوده است. در سیل‌های امسال، ۴۱ شهروند نیز مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس ایران طوفان را یکی دیگر از عوامل طبیعی مصدومیت شهروندان این کشور عنوان کرده و گفت: ۲۴ تن از شهروندان بر اثر طوفان مصدوم شده‌اند و هیچ مورد فوتی گزارش نشده است. از ابتدای سال تا کنون شش تن بر اثر ریزش کوه مصدوم شدند.

وی به مقایسه آماری مصدومان به نسبت سال گذشته پرداخته و اذعان داشت: کل مصدومان مربوط به حوادث جوی به نسبت سال گذشته در زمان مشابه، رشد ۹۷ درصدی داشته است. همچنین آمار فوتی‌های حوادث جوی در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، رشد دو برابری داشته است‌.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.