سایه طرحی که کالا و کمک شما را به دست نیازمندترین افراد جامعه می‌رساند

خَیران می­‌توانند با مراجعه به سایت “سایه” کالا یا خدمت خود را اعلام و از بین نیازمندان به آن، فرد مورد نظر را انتخاب کنند؛ “سایه” خَیر را به خیریه­‌ای که آن نیازمند را تحت پوشش خود دارد، معرفی می­‌کند تا کالا یا خدمت را به نیازمندترین فرد برساند.

#سایت#سایه#طرح#معرفی#خیر_خیریه#نیازمندان

به گزارش خبرگزاری افسران، مؤسسات خیریه فراوانی در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند که هر کدام از آنها تعدادی از نیازمندان را تحت پوشش خود قرار داده‌­اند اما نبود بانک اطلاعاتی جامع از نیازمندان تحت پوشش مؤسسات باعث شده بعضی از نیازمندان مورد حمایت چندین مؤسسه قرار گیرند یا امکاناتی در اختیار مؤسسه­‌ای قرار بگیرد که نیازمندان تحت پوشش آن مؤسسه نیازی به آن نداشته باز طرفی نیز ممکن است یک نفر کالا یا خدمتی در اختیار داشته باشد که می­‌تواند با آن نیاز یک نفر را برطرف کند اما نیازمندانی که نزدیک وی هستند به آن کالای خاص نیازی نداشته باشند. “سایه” نام طرحی­ است که از حدود یک سال گذشته کار خود را آغاز و بعد از مراحل تحقیقات، طراحی، اجرا و رفع اشکال، خدمت‌رسانی را از سه هفته قبل در سطح کشور آغاز کرده است.

در این طرح، خَیّر می‌­تواند با مراجعه به سایت سایه، کالا یا خدمت خود را به سایه اعلام و از بین نیازمندان به آن، فرد مورد نظر را انتخاب کند؛ “سایه” خَیر را به خیریه­‌ای که آن نیازمند را تحت پوشش خود دارد، معرفی می­‌کند تا خیریه، کالا یا خدمت را به نیازمند برساند و بعد از رسیدن آن به دست نیازمند، خَیر را از این موضوع مطلع می­‌کند.

این طرح تاکنون با ۸۶۰ مرکز خیریه سطح کشور وارد همکاری شده و اطلاعات نیازمندان تحت پوشش آنها را در بانک اطلاعات خود ثبت کرده است.

خیریه “سایه” به مناسب سال نو، پیامی صادر کرده است که به شرح ذیل است:

“سال نو نزدیکه و همه به تب و تاب خونه تکونی افتادن! خیلی از شما هم این بین به وسایلی برمی‌خورین که نیازی بهش ندارین یا در تدارک وسایل جدید برای خونه‌هاتون هستین و به این فکر می‌کنین که قبلی رو چیکار کنین؟ یکی از کارهای قشنگی که میشه توی عالم هم‌سایگی انجام داد، اینه که اگر کالای نو یا در حد نویی دارین که خودتون نیاز ندارین و فکر می‌کنین همزمان با حفظ کرامت و شأن عزیزان نیازمند، ممکنه به کار کسی بیاد، با ما تماس بگیرین یا در قسمت ثبت توان در قسمت پایین صفحه‌ اصلی سایت یا اپلیکیشن، توانتون رو ثبت کنین تا باهاتون برای دریافت، ارسال و … هماهنگ کنیم! اگر هم دوست داشتین می‌تونین نقدی کمک کنین تا با کمک‌های شما، هزینه‌های تعمیرات، حمل و نقل و … رو پرداخت کنیم. فقط وسایلی مثل یخچال، جاروبرقی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون، فرش، آبگرمکن، بخاری، کولر و پنکه و … قابل دریافت هستند که نو یا در حد نو و در تهران باشند و شما با اهدای این اقلام، به سایه اجازه م‌یدهید تا پروسه‌ دریافت و اهدای کالا رو به راهی که به نفع نیازمندان عزیز (حتی فروش اون کالا و تبدیل به احسن) باشد انجام بدهد.”

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.