شروع ثبت‌نام خودروهای داخلی از ۲۶ اسفند/ ۹۰۰ هزار نفر بدون قرعه‌کشی خودرو می‌گیرند

سخنگوی وزارت صمت گفت: ثبت‌نام خرید خودروهای داخلی از فردا ۲۶ اسفند آغاز می شود، کسانی که قبلا حساب وکالتی افتتاح کرده می توانند نسبت به انتخاب خودرو های خود در سامانه اقدام کنند.

#ثبت_نام#خودرو#بدون_قرعه_کشی#۲۶_اسفند

به گزارش خبرگزاری افسران امید قالیباف اظهار داشت: متقاضیان خرید خودروهای داخلی از فردا ۲۶ اسفند می توانند با مراجعه به سامانه http://www.esalecar.ir نسبت به ثبت نام خودروی مورد نظر اقدام کنند.  

سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: زمان ثبت نام ۳ روز خواهد بود و در پایان روز ۲۸ اسفند به اتمام می رسد. 

* عرضه ۵۱ مدل خودرو در طرح تخصیص یکپارچه

وی افزود: ۹ شرکت خودروساز داخلی در طرح تخصیص یکپارچه خودرو مشارکت دارند و ۵۱ مدل خودرو برای متقاضیان قابل خرید است. 

مشاور وزیر صمت اظهار داشت: در طرح یکپارچه تخصیص خودرو که از قبل اعلام شده بود بدون قرعه کشی به همه متقاضیان خودرو داده می شود. کمتر از ۹۰۰ هزار نفر حساب وکالتی برای خرید خودرو اعلام کردند و این موضوع می تواند ثابت کند آمارهای چندین میلیونی ثبت نام های گذشته تقاضای واقعی نبوده است. 

*  عرضه ۹۰۰ هزار خودرو بدون قرعه کشی به متقاضیان

سخنگوی وزارت صمت گفت: با فرض اینکه تمام ۹۰۰ هزار نفری که حساب وکالتی اعلام کرده اند واجد شرایط باشند و با لحاظ تعهدات قبلی خودروسازان در سال ۱۴۰۲ که حدود ۴۰۰ هزار دستگاه است توان تولید خودرو از مجموعه این دو رقم در سال ۱۴۰۲ به مراتب بیشتر است و لذا احتمال اینکه تحویل خودرو به سال ۱۴۰۳ بکشید تقریبا صفر است. 

قالیباف افزود: ۵۰ درصد عرضه خودرو در طرح یکپارچه تخصیص خودرو به مادران مشمول قانون جوانی جمعیت تخصیص خواهد یافت که البته برای این متقاضیان نیز داشتن حساب وکالتی الزامی است. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.