ساخت مجتمع ۱۲۰۰ تنی بازیافت نخاله ساختمانی/ پردازش روزانه پسماند در تهران

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از ظرفیت ۶۱۰ تنی دومین کارخانه پردازش پسماند در شرق تهران خبر داد.

#پیر_هادی#پردازش#پسماند#ساخت#مجتمع#باز_یافت#نخاله

به گزارش افسران،  مهدی پیرهادی در یکصد و سی و ششمین جلسه شورای ششم با اشاره به افتتاح سه پروژه پسماند در شهر تهران رد روزهای گذشته، گفت: بهره برداری از مرکز پردازش mrf پسماند پهنه شرق تهران از جمله این پروژه‌ها است که این مجموعه یکی از مجموعه‌های بزرگی است که دغدغه چند دهه اخیر دلسوزان محیط زیست را رفع می‌کند.
پیرهادی افزود: امیدواریم با ایجاد و افتتاح این مراکز mrf، دفن در آراد کوه ، به شدت کاهش یابد و به سمت صفر پیش رود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پیش از این یک مرکز mrf در مجموعه کوهک افتتاح شده بود، گفت: این مرکز به متراژ پانزده هزار و ۵۰۰ متر مربع فعال شده است.
وی، حفاظت از محیط زیست، حرکت به سمت توسعه پایدار، کاهش مخاطرات محیط زیستی، مدیریت پسماند در دفن زباله، کاهش آمار زباله گردی را از جمله اهداف راه اندازی مراکز mrf اعلام کرد.
پیرهادی همچنین از آغاز عملیات احداث مجتمع ۱۲۰۰ تنی بازیافت نخاله ساختمانی در روزهای اخیر تقدیر کرد و گفت: همه در این خصوص دغدغه داشتند و می‌توان گفت در پایان سال ۱۴۰۱ آغاز عملیات این مجتمع دستاورد مهمی برای شورا و مدیریت شهری بود.
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجموع حجم بازیافت این مرکز به ۱۱۰۰۰ تن رسید.
وی ادامه داد: همچنین بهره برداری از یک مرکز جدید نگهداری سگ های بلاصاحب با ظرفیت ۷۰۰ قلاده در روزهای گذشته انجام شده است که جای تقدیر دارد.
پیرهادی همچنین از شهردار منطقه ۶ و مدیرعامل مترو به این منظور که قرار است در ۲۵ اسفند ماه، ۴ ایستگاه در این منطقه به بهره برداری رسد، تقدیر کرد.
عضو شورای شهر تهران تشریح کرد: ایستگاه تقاطع کارگر فاطمی، ایستگاه لاله، ایستگاه ولیعصر، ایستگاه هفت تیر از جمله ایستگاه هایی هستند که در روزهای آتی برای بهره‌برداری شهروندان افتتاح می‌شود و از این طریق به سمت کاهش آلودگی هوا پیش خواهیم رفت.
پیرهادی گفت: شهردار منطقه۶، مبلغ ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات منطقه را برای راه‌اندازی این ایستگاه‌ها تزریق کرد که جای تشکر دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.