برگزاری سی و هشتمین کنگره رادیولوژی ایران در سال آینده

سی و هشتمین کنگره رادیولوژی ایران از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به همت انجمن رادیولوژی ایران در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

#برگزاری#کنگره#رادیولوزی#سال#۱۴۰۲#برج#میلاد

به گزارش خبرگزاری افسران مرتضی طهماسبی،دبیر سی و هشتمین کنگره رادیولوژی ایران گفت: سی و هشتمین کنگره رادیولوژی ایران به مدت ۴ روز از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به همت انجمن رادیولوژی ایران در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این کنگره که به صورت سالیانه با همکاری اساتید و پژوهشگران رشته رادیولوژی برگزار می‌شود، آخرین دستاوردهای رشته رادیولوژی مورد بحث‌ و بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر سی و هشتمین کنگره رادیولوژی ایران افزود:با توجه به جهش عظیم رشته ‎رادیولوژی در سه دهه اخیر که مرهون رشد تکنولوژی در حوزه کامپیوتر و تصویربرداری است، سی و هشتمین کنگره رادیولوژی ایران فرصت بی نظیری است که روش‌های نوین تصویربرداری و تازه‌های این رشته مورد بحث‌ و بررسی قرار گیرد.

‏‎طهماسبی در طول ۴ روز برگزاری، تمامی مباحث پیرامون رشته رادیولوژی در سخنرانی‌ها مطرح خواهد شد اما تم‌های اصلی کنگره، عبارتند از تصویربرداری در بیماری‌های زنان، تصویربرداری ماسکولواسکلتال، تصویربرداری پستان و هیبرید ایمجینگ.‏‎

وی تصریح کرد: با توجه به وسعت موضوعات، شرکت کنندگان همزمان در ۱۳ سالن به مدت ۴ روز صبح و بعدازظهر از سخنرانی‌ها و پنل‌ها و کارگاه‌های کنگره بهره مند می‌شوند. یکی از ویژگی‌های این کنگره حضور شرکت‌های تجهیزات پزشکی فعال در حوزه تصویربرداری است که در نمایشگاه جانبی این کنگره آخرین دستگاه‌های روز دنیا را عرضه می‌کنند.

دبیر سی و هشتمین کنگره رادیولوژی ایران ابراز کرد: رادیولوژیست‌ها، دستیاران و‎کارشناسان رادیولوژی با بازدید از تکنولوژی‌های جدید، می‌توانند‏ ‎دستگاه‌های موجود در مراکز تصویربرداری را به روز رسانی کرده و نقش مهمی در ارتقا و پیشرفت رادیولوژی کشور ایفا کنند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است جامعه رادیولوژی در طی سالیان گذشته به رغم تحریم‌ها و نوسانات ارزی، با همکاری شرکت‌های تجهیزات پزشکی، سعی فراوان داشتند تا تکنولوژی روز دنیا در حوزه تصویربرداری را  در مملکت‌مان داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.