نقش پر رنگ گروه های جهادی در جلوگیری از اغتشاشات /فعالیت در اجتماع

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به اهمیت نقش گروه‌های جهادی گفت: ۱۵۶ نقطه از کشور که در سال ۹۶ و ۹۸ درگیر فتنه شده بودند، در اغتشاشات امسال با دشمنان همراه نشدند و عامل اصلی این عدم همراهی حضور مستمر گروه‌های جهادی در بین مردم بود.

#سلیمانی#مدیر#بنیاد#احسان#فعالیت#جهادی#ساماندهی#اغتشاش

ویداد جایزه ملی احسان و اختتامیه جشنواره راویان همدلی صبح امروز در تالار شمس تهران آغاز به کار کرد. در این رویداد سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به فعالیت‌های این بنیاد در راستای محرومیت‌زدایی و توجه به گروه‌های جهادی گفت: اتفاقی که در دهه گذشته رخ داده است، فعال شدن گروه‌های جهادی بوده، درواقع این گروه‌ها بسیاری از مشکلات و گلوگاه‌های کشور را شناسایی کرده و برای رفع آنها تلاش کرده‌اند.

وی افزود: ما دیدیم در بحران کرونا و بحران‌های دیگر و به‌ویژه اغتشاشات اخیر چگونه گروه‌های مردمی با حضور فعال خود توانسته‌اند ارتباط مستقیم و مستمر جریان انقلابی را با مردم حفظ کنند.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ادامه با بیان اینکه نقشه دشمنان برای به دور کردن بدنه اجتماعی محرومان از انقلاب، اظهار داشت: دشمنان انقلاب تلاش کردند تا سرمایه‌های اجتماعی محرومان را از انقلاب اسلامی دور کنند، اما تلاش‌های گروه‌های جهادی کف میدان باعث شد تا این تلاش دشمنان ناکام بماند و سرمایه اجتماعی انقلاب حفظ شود.

سلیمانی در ادامه خاطرنشان کرد: در جریان اغتشاشات اخیر، گروه‌های جهادی نقش مهمی را ایفا کردند. ما در بررسی‌های خود به این موضوع رسیدیم که در سال ۹۶ و ۹۸ در آن فتنه‌ها ۱۵۶ نقطه از کشور درگیر شده بود که در اغتشاشات امسال دیدیم آن ۱۵۶ نقطه با دشمنان همراه نشدند و عامل اصلی این عدم همراهی همین حضور مستمر گروه‌های جهادی در بین مردم بود.

وی تأکید کرد: ما باید به سمتی حرکت کنیم که حمایت بیش‌تر از گروه‌های جهادی و به تبع آن محرومان را در دستورکار قرار داده و همچنان این مسیر را ادامه دهیم تا آنجا که دیگر بنیادی به نام احسان نباشد و تعطیل شود و ما محرومی نداشته باشیم.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان امام را مهم خواند و ابراز کرد: این نگاه باید بیش‌تر شود و فلسفه توانمندسازی گروه‌های جهادی برای رسیدگی به محرومان نیز بر همین مبنا بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.