نوزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک بعد پنج سال برگزار شد

رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهر تهران با اشاره به برگزاری نوزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک بعد پنج سال گفت: این کنفرانس یکی از فرصت های عالی برای گردهمایی متخصصان و اندیشمندان و صاحب نظران مهندسی ترافیک محسوب می شود.

#شفیعی#سازمان#شهرداری#کنفرانس#حمل_نقل#ترافیک

مجتبی شفیعی رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهر تهران با اشاره به برگزاری نوزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک بعد پنج سال و ابراز خوشنودی از این اتفاق گفت: نوزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک یکی از فرصت های عالی برای گردهمایی متخصصان و اندیشمندان و صاحب نظران مهندسی ترافیک محسوب می شود .

ریس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با اشاره به خروجی بسیار عالی این کنفرانس بر اساس هم اندیشی و ارتباط مسئولین اجرایی برای حوزهای درون شهری و برون شهری در حوزه مدیریت شهری گفت: امیدواریم در این کنفراس با ارائه راهکارها و ایده های نوین بین المللی در خصوص ارتقاء و رشد سطح مدیریت ترافیک در شهرهای مختلف کشور را شاهد باشیم.

شفیعی در ادامه با اعلام حضور ۲۷۰۰ متخصص و صاحب نظر در حوزه حمل و نقل و ترافیک افزود: در این کنفرانس ده پنل به صورت موازی برگزار شده و هرکدام از این پنل ها در جریان دو روز کنفرانس شش جلسه برگزار خواهند کرد که عملا ما می توانیم شاهد حضور شصت پنل در این کنفرانس باشیم.

وی در ادامه در خصوص جلسات و نشست های تخصصی با حوزه حمل و نقل ترافیک در سطح کلان شهرها در حاشیه این همایش تاکیید کرد: امدیواریم این فرصت هم افزایی در حوزه های تخصصی مرتبط با حمل و نقل بتواند شرایط ترافیکی را برای شهروندان سراسر کشور بهبود بخشیده و شاهد ارتقاء کیفی خدمات حمل و نقل و ترافیک در سطح کشور باشیم.

رییس سازمان حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران افزود: مهمترین دغدغه شهروندان و مدیریت شهری در کلان شهرهای دنیا موضوع حمل و نقل و ترافیک است که با استفاده از روش های نوین انتظار می رود تا سطح مشکلات ترافیکی را بتوان کاهش داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.