رئیس اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی انتخاب شد

هیئت مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی با اکثریت آرا، امیر محمدزاده لاجوردی را به عنوان رئیس جدید این اتحادیه انتخاب کرد.

اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی، به عنوان نهاد صنفی کلیدی در حوزه زیست بوم محتوای دیجیتال ایران، بر اساس مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند و تمرکز آن بر ساماندهی بازار محتوا در زمینه‌های مختلف چون کتاب دیجیتال، فیلم و سریال، رسانه و بازی‌های دیجیتال و … است. اهداف اصلی این اتحادیه شامل تسهیل فعالیت‌ها در حوزه تولید و نشر محتوا، ارزیابی فرصت‌های کسب‌وکاری و تعامل بین حاکمیت و بخش خصوصی است.

امیر لاجوردی، متخصص مهندسی کامپیوتر با دکترای امنیت شبکه از دانشگاه صنعتی شریف و مسئول آزمایشگاه توسعه پلتفرم‌های بزرگ در دانشگاه علم و صنعت، سابقه‌ای طولانی در حوزه فناوری اطلاعات دارد. وی پیشتر سمت‌هایی همچون قائم‌مقام وزیر ارتباطات، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت را بر عهده داشته است.

وی معاون بنیاد ایران پیشرفته و نماینده پلتفرم‌های ایتا، بله و ویراستی در اتحادیه است. لاجوردی از خرداد ۱۴۰۴ به عنوان عضو هیئت مدیره اتحادیه فعالیت دارد و اکنون با این انتصاب، مسئولیت رهبری این نهاد را بر عهده می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.