پرداخت مطالبات بازنشستگان هلال احمر /تامین اعتبار لازم

رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر از مکاتبه با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای تامین اعتبار لازم جهت پرداخت مطالبات بازنشستگان هلال‌احمر خبر داد.

#پرداخت#مطالبات#بازنشستگان#هلال_احمر

راضیه عالیشوندی،رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر همواره به واسطه بهره‌مندی از کارکنان و نیروهای امدادی با حداقل حقوق ممکن در راستای خدمت‌رسانی به مردم اقدام کرده، تامین حقوق حقه این کارکنان پس از بازنشستگی از وظایف ذاتی دستگاه متبوع خواهد بود.

وی افزود: با تکمیل فرآیند بازنشستگی ۵۵۰ نفر از همکاران جمعیت در سال جاری و با توجه به عدم تامین منابع لازم جهت پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان یاد شده و نظر به تأثیرات تورمی حاکم بر زندگی و معیشت این عزیزان که اغلب جزء اقشار آسیب‌پذیر جامعه بوده و بعضاً در زمان بازنشستگی با مشکلات عدیده‌ای همچون بیماری؛ هزینه ازدواج و تأمین هزینه‌های تحصیل فرزندان و …. مواجه هستند و همچنین تعدادی از این عزیزان نیز به‌علت بیماری و پیش از دریافت پاداش خود، فوت کرده و علیرغم نیاز شدید خانواده و بستگان موفق به استفاده از حقوق خود نشده‌اند، رئیس جمعیت هلال‌احمر برای احقاق حقوق بازنشستگان این جمعیت، ورود و اقدام کرد.

رئیس حوزه ریاست جمعیت، خاطرنشان کرد: کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر طی مکاتبه‌ای با معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیر مطالبات و تامین اعتبار لازم برای پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان بازنشسته این جمعیت در سال ۱۴۰۱ شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.