دانشگاه‌ها در ماه مبارک رمضان مجازی شود

برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار مجازی شدن دانشگاه‌ها در ماه مبارک رمضان شدند.

#دانشگاه #ماه_رمضان #فضای_مجازی

برخی دانشجویان  خواستار مجازی شدن دانشگاه ها در ماه مبارک رمضان شدند.

این کاربران گفتند:

«در ماه رمضان پیمودن مکرر مسیرهای منزل تا دانشگاه و جابه‌جایی بین کلاس‌های مختلف دانشکده‌ها و همچنین بعد از کلاس صبح منتظر ماندن تا کلاس بعد ازظهر، دوری از منزل و مشکلات خوابگاه‌ها باعث ایجاد تشنگی و ضعف زیاد و افتادن قند و سرگیجه در دانشجویان می‌شود.
از وزیر محترم علوم درخواست داریم کلاس‌های درس دانشگاه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان مجازی باشد.»

سید محمد باقر گفت: در دوره کرونا کلاس‌ها مجازی بود و خیلی از درس‌های عملی هم به صورت مجازی برگزار شد ولی حالا به این شکل نیست و فقط دو هفته است و اگر دانشجو با چالش آموزشی دچار شد، دانشگاه می‌تواند ترم را افزایش دهد.

وی افزود: حالا این ترم کاملا حضوری بود و اگر بخواهد دوهفته مجازی شود، می‌توان یک هفته ترم آموزشی را افزایش داد تا سوالات و ابهامات رفع شود.

سردبیر این پویش افزود: درس خواندن انرژی می‌برد من خاطرم هست که دوسال پیش که ماه رمضان در ایام دانشگاه بود، من داخل دانشگاه سرم گیج رفت و افتادم.

وی افزود: دانشجویان غیبت می‌کنند و من خودم به دانشگاه نمی‌رفتم و حالتی شده که شما بین روزه گرفتن و درس خواندن باید انتخاب کنید. وضعیت دانشگاه با ادارات متفاوت است به طور مثال بانک نمی‌تواند کار را از خانه انجام دهد یا مغازه‌دار شاید نتواند به حالت فروش حضوری در آنلاین هم فروش داشته باشد ولی دانشگاه‌ها می‌شود شرایط مجازی باشد و مشکلی پیش نمی‌آید.

حکومت اسلامی باید انجام واجبات شرعی را آسان کند

وی در پایان خاطرنشان کرد: حکومت اسلامی باید شرایطی را فراهم کند تا انجام واجبات شرعی آسان‌تر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.