کاپیتان تیم ملی جوانان: هدف اصلی صعود به جام جهانی است

کاپیتان تیم ملی جوانان گفت: هدف اول صعود به جام جهانی است و از نوع تمرین بازیکنان تیم ملی مشخص است که می خواهند قهرمان آسیا شوند.

#تیم_ملی #تیم_ملی_جوانان #کاپیتان_تیم_ملی

میلادکر مدافع تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی اظهار داشت: شرایط تیم ملی در حال حاضر در شرایط خوبی است و تمرینات بدنی و تاکتیکی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم  و روز به روز در حال پیشرفت هستیم. یکی از خوبی های تیم ما این است که همدل هستیم و این را به جرأت می توانم بگویم که ما از گروه خودمان صعود می کنیم. حتی به جام جهانی هم می رسیم. هدف دوم ما قهرمانی در آسیا است.

وی افزود: خداراشکر در جال حاضر حالم خیلی بهتر است، چند روز پیش هم از سرم اسکن گرفتم اما مسئله خاصی نبوده است. در بازی تیمم در لیگ برتر هم بازی کردم و امروز شرایط خوبی دارم و خداراشکر خوب هستم. 

کاپیتان تیم ملی جوانان درباره هدف تیم ملی جوانان عنوان کرد: هدف اول صعود به جام جهانی است و از نوع تمرین بازیکنان تیم ملی مشخص است که می خواهند قهرمان آسیا شوند، چرا که پتانسیل تیم ملی بالا است.

مدافع تیم ملی در خصوص بازی اول هم که مقابل قطر است گفت: ۲ تا بازی تدارکاتی شبیه سازی با بازی قطر را داشتیم و می دانیم که کار سختی مقابل قطر خواهیم داشت. 

وی در خصوص اینکه کار کردن با خمز چگونه است تصریح کرد: تمرین کردن و کار کردن با خمز حس بسیار خوبی است و مطمئن هستم هم خمز و هم تیم تراکتور هر روز پیشرفت خواهند کرد. خمز بعد از بازی هوادار که ریکاوری داشتیم با من صحبت کرد و ابراز همدردی کرد و در این مدت کمی که با او کار کردم چیزهای زیادی را یادگرفتم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.