مهاجم تیم ملی جوانان: در جام ملت‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

مهاجم تیم ملی جوانان کشورمان گفت: ما ایران هستیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

#مهاجم #تیم_ملی #تیم_ملی_جوانان

سعید سحرخیزان درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: خدا را شکر اردوی خوبی داشتیم و تمرینات منظمی پشت سر گذاشتیم. طبق گفته‌های کادرفنی و آنالیز که انجام دادند، تمرین کردیم. شرایط تیم خوب است و برای مسابقات ازبکستان آماده می‌شویم.

وی درمورد اینکه تجربه بازی‌اش در لیگ برتر تا چه اندازه می‌تواند به تیم جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا کمک کند، توضیح داد: خدا را شکر من توانستم امسال در تیم هوادار بازی کنم. البته به دلیل تداخل زمانی بین اردوهای تیم جوانان با بازی‌های لیگ برتر، فرصت نشد بیشتر بازی کنیم. تمام تمرکز و تلاش خود را برای افتخار آفرینی در تیم جوانان و کشور عزیزمان به کار گرفته‌ایم.

مهاجم تیم ملی جوانان درمورد شانس صعود به جام جهانی، گفت: ما ایران هستیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. کار خودمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم جهانی شویم.

سحرخیزان درخصوص اینکه آیا امکانات و بازی‌های دوستانه راضی کننده‌ و کافی داشتند، عنوان کرد: برای شبیه سازی حریفانمان در جام ملت های آسیا، ۲ بازی دوستانه انجام دادیم. خیلی خوب بازی کردیم و نکات مدنظر کادرفنی را انجام دادیم. امکانات خوبی هم داشتیم اما پاسخگویی درمورد این مسائل در حیطه کاری من نیست‌ و کادرفنی باید جواب بدهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.