خدمات تأمین اجتماعی به ۴ میلیون شهروند تهرانی/ بازنشستگی روزانه ۱۸۰ نفر در تهران

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران گفت: اداره کل غرب تهران در حال حاضر مفتخر به خدمت‌رسانی به قریب ۴ میلیون از شهروندان تهرانی است، ۱۴۰۰ بیمه‌شده اصلی و ۷۰۰ هزار مستمری بگیر با احتساب خانواده آنها تحت پوشش این اداره کل هستند.

#حسینی#مدیر_تامین_اجتماعی#خدمات

 سعید حسینی، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در آیین تکریم از کارآفرینان و کارفرمایان ادارات کل تامین اجتماعی غرب و شرق تهران بزرگ گفت: فروردین ماه سال جاری به دلیل ابلاغ سند سیاست‌های کلی تامین اجتماعی سال مهمی بود؛ چرا که ماحصل آن به توسعه عدالت اجتماعی و گسترش پوشش بیمه‌ای می ‌انجامد و قطعا نقش سازمان تامین اجتماعی در این حوزه غیرقابل انکار است.

وی با تاکید بر اینکه کارفرمایان مهمترین رکن در تحقق سه‌جانبه‌گرایی هستند، افزود: کارفرمایان با تقبل پرداخت سهم ۲۰ درصدی حق بیمه کارگران نقش بسزایی در ورودی منابع مالی به سازمان تامین اجتماعی دارند و در نقطه مقابل، سازمان مفتخر است که به نیابت از سوی کارفرمایان، خدمات متعدد بیمه‌ای و درمانی از جمله غرامت دستمزد در دوران بیماری و بروز حوادث ناشی از کار و … به جامعه کارگری ارائه کند.

حسینی با اشاره به حرکت تکریمی ادارات کل شرق و غرب در تجلیل از کارفرمایان افزود: اهمیت کارفرما، به تولید و کارآفرینی است و در این برهه از تاریخ، فعالیت آنها به نوعی جهادگری در یک جنگ اقتصادی است و به همین دلیل باید از رویکرد تولیدمحور و توسعه‌بخش آنها تقدیر کرد.

وی تاکید کرد: می‌پذیریم که ممکن است در مسیر خدمت‌رسانی همکاران ما در مجموعه سازمان تامین اجتماعی به کارفرمایان و کارگران بعضا موانع یا مشکلاتی وجود داشته باشد، اما تلاش‌ها بر این امر مهم متمرکز است که با همفکری شما بزرگواران، موانع از میان برداشته و در صورت نیاز، برخی قوانین و بخشنامه‌ها اصلاح شوند.

حسینی اضافه کرد: خود را به اجرای قوانین و ضوابط موجود ملزم می‌دانیم، سعی ما بر این است که با به‌روزرسانی سامانه‌های ارائه خدمت غیرحضوری، سرعت و کیفیت خدمات را نیز ارتقاء دهیم.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در پایان با مروری بر برخی آمارهای این اداره کل گفت: اداره کل غرب تهران در حال حاضر مفتخر به خدمت‌رسانی به قریب ۴ میلیون از شهروندان تهرانی است، ۱۴۰۰ بیمه‌شده اصلی و ۷۰۰ هزار مستمری بگیر با احتساب خانواده آنها تحت پوشش این اداره کل هستند.

حسینی با بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ نفر از همکاران در شعب مختلف اداره کل غرب مشغول خدمت‌رسانی به جامعه هدف هستند، افزود: این اداره کل روزانه شاهد بازنشسته شدن ۱۸۰ نفر از شاغلان است و به نظر می‌رسد که این تعداد نیز در حال افزایش است، همچنین این اداره کل دارای ۱۵ شعبه بیمه‌ای و ۲۰ کارگزاری است که تلاش تمام همکاران این مجموعه‌ها بر خدمتگزاری متعهدانه به جامعه کارگران، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.