حضور احمدی‌نژاد در فرایند انتخابات قطعی است

بر اساس اعلام برخی منابع خبری:

ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد به سرعت در حال تشکیل است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احمدی‌نژاد بزودی اعلام کاندیداتوری خواهد کرد.

حدود یک ماه تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و از هم‌اکنون زمزمه‌های ورود برخی چهره‌های شناخته‌شده به انتخابات به گوش می‌رسد. یکی از این افراد، محمود احمدی‌نژاد است. او در ویدئویی که در حضور برخی هوادارانش ضبط شده می‌گوید در حال بررسی شرایط برای نامزدی در انتخابات است.

در همین رابطه، رویداد۲۴ به سراغ احمد علیرضابیگی، نماینده سابق تبریز و یکی از چهره‌های نزدیک به احمدی نژاد رفت تا بیشتر از کم و کیف ماجرا با خبر شود.

جمعیت وسیعی از هواداران آقای احمدی نژاد اصرار دارند که وی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کند. از این‌رو آقای احمدی‌نژاد در حال محاسبه است که اگر بنا باشد این شور و هیجان منجر به ردصلاحیت‌اش از سوی شورای نگهبان شود، نتیجه‌ای جز سرخوردگی ملی، افسردگی و عدم‌نشاط در انتخابات نخواهد داشت. توصیه ما به آقای احمدی نژاد این بود که تا زمانی که از سوی شورای نگهبان، پالس قطعی دریافت نکردیم، ورودمان به عرصه انتخابات پیامدهای ناصوابی خواهد داشت و منجر به یاس ملی و ایجاد هزینه برای نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و ایشان را هم تحت‌تاثیر قرار خواهد داد و جالب نیست که ایشان برای سومین بار ردصلاحیت شوند.

آقای احمدی‌نژاد به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های سیاسی کشور، اگر باز هم ردصلاحیت شود، عملاً شرایطی برایش پیش می‌آید که حتماً شرایط دلچسبی نخواهد بود. پس این محاسبه مستلزم دقت بسیار است و ایشان باید به نتیجه برسد.

زمانی رهبر انقلاب برای جلوگیری از دو قطبی‌شدن انتخابات، مانع از ثبت‌نام آقای احمدی‌نژاد شدند. با این وجود این اظهارنظر و دو بار ردصلاحیت وی از سوی شورای نگهبان، جمع بندی و انتظار پالس مثبت چه معنی دارد؟
الان کشور خیلی متفاوت از گذشته است. جمهوری اسلامی ایران در این وضعیت که ما از جهت سیاست داخلی دچار گسست شدیم و رییس جمهور کشور، در حادثه‌ای به شهادت رسیدند، شرایط خاص و حساس دارد. از طرفی، وضعیت پیرامونی کشور هم متفاوت شده است و همه این موضوعات، محاسبه دقیق را طلب می‌کند که حتماً آقای احمدی‌نژاد باید به این نتیجه دقیق برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.