رسانه اسپانیایی: آنچلوتی به برزیل می‌رود

وبگاه اسپانیایی از علاقه سرمربی رئال مادرید به قبول هدایت سله‌سائو خبر داد.

#فوتبال #ورزشی #آنچلوتی

در حالی که قرارداد «کارلو آنچلوتی» تابستان آینده با رئال مادرید به پایان می‌رسد، با این حال گفته می‌شود او تا پایان فصل در سانتیاگوبرنابئو خواهد ماند و حتی در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم کهکشانی‌ها را ترک می‌کند.

از سوی دیگر، سران فدارسیون فوتبال برزیل پس از ناکامی‌های پی‌درپی در جام‌‌های جهانی، عزم خود را جزم کرده‌اند تا با انتخاب یک سرمربی باتجریه و با کیفیت، ستاره ششم را روی پیراهن سله‌سائو ببینند و کارلتو هم گزینه اول آن‌هاست.

وبگاه «ال‌ناسیونال» خبر داده برزیلی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که آنچلوتی بهترین فرد برای هدایت تیم ملی این کشور است؛ تیمی که پس از ستاره‌های جوان است و او هم با بازیکنانی مانند وینیسیوس، رودریگو، کامسیروفمیلیتائو و ریشارلیسون هم کار کرده است.

گفته شده آنچلوتی حتی «فلورنیتو پرز» رئیس باشگاه رئال مادرید را هم از تصمیم خود برای ترک این تیم مطلع کرده است. پیشتر هم رسانه آمریکایی ESPN خبر داده بود آنچلوتی تابستان ۲۰۲۳ با برزیل قرارداد می‌بندد و تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا و مکزیک بر روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

البته برخلاف این گزارش‌ها، آنچلوتی هر بار که صحبت از ترک مادرید شده، گفته به قراردادش تا سال ۲۰۲۴ با کهکشانی‌ها پایبند خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.