روایت یک پزشک از ماجرای مبهم خودکشی دکتر پرستو بخشی

بیمارستان خرم آباد خواسته‌های نابه‌جا و غیرقانونی درباره ساعات شیفت از او داشته‌اند، وزارت بهداشت هم همکاری لازم را با او انجام نداد …

یونس آزادپور، دادستان دلفان: دکتر پرستو بخشی، متخصص قلب و عروق، خبر درگذشت او در بیمارستان دلفان ۴ فروردین منتشر شد.

پرونده‌ اولیه مطابق موازین قانونی و به‌علت عدم اعلام نظریۀ پزشکی قانونی با عنوان مرگ مشکوک در شعبۀ بازرسی این شهرستان برای فوت دکتر بخشی تشکیل شد. هیچ‌گونه مورد جنایی در محل کشف جسد دکتر بخشی یافت نشده‌است، اما شواهدی مبنی‌بر خودکشی این پزشک وجود دارد.

پروندۀ فوت دکتر بخشی به پزشکی قانونی لرستان ارسال شده ‌و نتیجۀ طی چند روز دیگر اعلام می‌شود. دکتر بخشی به‌دلیل فوت پدرومادر به وزارت بهداشت برای انتقال طرح پزشکی از لرستان به تهران مراجعه کرده‌ اما موفق به تغییر محل طرح نشد.

طبق بررسی‌های قضائی وی فاقد هرگونه مشکلی در دلفان بوده‌ و حتی رضایت خود از مردم و کادر درمان این شهرستان را نیز با نزدیکانش مطرح کرده‌است. هیچ‌گونه پیام تهدیدآمیزی از تلفن همراه دکتر بخشی در بررسی قضائی مشاهده نشده‌است و فقط جلد چند قرص در اتاق طبابت او پیدا شده‌است.

هادی یزدانی، پزشک گفت: کمیسیون موارد خاص وزارت بهداشت همکاری لازم را با دکتر پرستو بخشی انجام نداده است. صوتی از ایشان وجود دارد که بیان می‌کند من توانایی طبابت ندارم و به صورت مکتوب هم چت‌هایی وجود دارد که این مسائل را بیان کرده است. این کمیسیون با ایشان مساعدت نمی‌کند و برخورد‌های خوبی انجام نمی‌شود و ایشان مجبور به انتخاب محل طرح شده و به بیمارستان رحیمی خرم آباد معرفی می‌شود و خواسته‌های نابه جا و غیرقانونی درباره ساعات شیفت از ایشان داشته‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.