یک شکاف راهبردی در هندسه قدرت جهانی توسط انقلاب اسلامی ایجاد شده است

امیر سرتیپ دوم ستاد علیرضا نقی زاده در گفت‌وگویی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک شکاف راهبردی در هندسه قدرت جهانی ایجاد کرد، و ایران به یک‌قدرت برتر تبدیل شد.

وی اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نوید بخش تمدن نوین اسلامی در جهان بود.

فرمانده گروه ۴۱۱مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش گفت: ایران اسلامی یک قدرت برتر منطقه‌ای و بازیگر توانمند در عرصه معادلات بین‌المللی است، ایران با نفوذ منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای گفتمان خود، نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر مدرن شد.

نقی زاده افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی در چهل و چهار سال گذشته به رغم تحریم ها، تهدیدها، فشارها و شبیخون گسترده فرهنگی به پیشرفت‌های چشم‍گیر و دستاوردهای ارزشمندی دست یافته است.

وی اظهار داشت: دهه مبارک فجر، دهه ارزش‌های مقدس و دهه آموزه‌های حق‌طلبی، ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی بزرگ‌مردی از تبار آفتاب و آیینه است که با عنوان معمار کبیر انقلاب درس عشق، معنویت و انسانیت نثار جهان و جهانیان کرد.

وی بیان کرد: انقلاب ملت ایران به مسیر پرافتخار خود ادامه خواهد داد و مانع‌تراشی‌ها و سنگ‌اندازی‌های خارجی نخواهد توانست نهضت ملت ایران را متوقف کند.

فرمانده گروه ۴۱۱مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش گفت: به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت و جانفشانی فرزندان غیور ایران اسلامی در نیروهای مسلح، کشورمان به قدرت برتر جهانی تبدیل شده و پبشرفت‌های ایران اسلامی در همه عرصه‌ها و زمینه‌ها به برکت خون شهیدان است.

1 نظر
  1. بهنام می گوید

    نیروها سیاسی نباید باشند .طلحه و زبیر و انصار و مهاجرین..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.