رئیسی: ایران جنایت رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

رئیس جمهور: جنایات امروز رژیم غاصب که با زیر پا گذاشتن همه معاهدات جهانی و اصول انسانی، در سایه حمایت کشورهای سلطه‌‏گر و در رأس همه آنها آمریکا و سکوت مجامع جهانی رقم می‏خورد، قطعاً لکه ننگ دیگری در پرونده سیاه همه مدعیان حقوق بشر خواهد بود.

رئیس جمهور در پیامی به شهادت رساندن پنج تن از مستشاران سرافراز ایران اسلامی توسط رژیم جنایت‏کار صهیونیستی را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، ملت شهیدپرور ایران، مبارزان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان و خانواده‌‏های گرانقدر این شهیدان والامقام تسلیت گفت.

ه گزارش دولت، دکتر سید ابرهیم رئیسی در پیامی با تسلیت ترور بزدلانه پنج تن از مستشاران سرافراز ایران اسلامی توسط رژیم جنایت‏کار صهیونیستی تصریح کرد: بی‌شک تداوم این‏گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه که حاکی از شکست و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در رسیدن به اهداف پلید خود و عمق استیصال و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.
متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بار دیگر رژیم جنایت‏کار صهیونیستی در اقدامی تروریستی با تجاوز آشکار به حریم هوایی سوریه تعدادی از نیرو‌های سوری و پنج تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران را که در کسوت مستشاری و در پاسداری از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه حضور داشتند، به شهادت رساند.

اینجانب با محکوم کردن این ترور بزدلانه، شهادت مستشاران سرافراز ایران اسلامی، حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و محمدامین صمدی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، ملت شهیدپرور ایران، مبارزان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان و خانواده‏‌های گرانقدر این شهیدان والامقام تسلیت می‌گویم.

بی‌شک تداوم این‏گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه که حاکی از شکست و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در رسیدن به اهداف پلید خود و عمق استیصال و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی که با زیر پا گذاشتن همه معاهدات جهانی و اصول انسانی، در سایه حمایت کشور‌های سلطه‏‌گر و در رأس همه آن‌ها آمریکا و سکوت مجامع جهانی رقم می‏‌خورد، قطعاً لکه ننگ دیگری در پرونده سیاه همه مدعیان حقوق بشر خواهد بود.

سید ابراهیم رئیسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.