آزادی ۷۳۲ زندانی در شب یلدا توسط خادمان حرم امام رضا

خادمان امام رضا(ع) این روز‌ها برای خوشحال کردن بچه‌هایی مثل آرین، دست به کار شده و با پویش نذر امام رضا(ع) برای آزاد‌سازی زندانیان جرائم غیرعمد کار آزادی این افراد را پیگیری می‌کنند. خادمان دو اقدام انجام می‌دهند؛ رضایت گرفتن از شاکی و اگر نتوانستند، با کمک خیران بدهی افراد را جمع‌آوری و به طلبکاران پرداخت می‌کنند.

خادمان حرم امام رضا علیه‌السلام، یک پویش را از اول امسال برای آزادی ۷۳۲ پدر و مادر زندانی جرائم غیرعمد شروع کرده‌اند، بعضی از افراد زندانی تاکنون آزاد شده‌اند و بعضی‌ها در آستانه آزادی هستند.

آزادی زندانیان نیازمند از جمله برنامه‌های همیشگی خادمان امام رضا(ع) است و از آذر‌ماه سال ۹۹ پویش نذر هشتم راه‌اندازی شد و طی آن حدود هزار و ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند. سال ۱۴۰۱ هم با وساطت خادمان رضوی ۱۰ نفر از هموطنان مقیم خارج از کشور که ساکن کشورهایی مانند اتریش، آلمان، آمریکا و کویت بودند، ۳۰ میلیارد ریال جمع‌آوری و ۶۰ زندانی را آزاد کردند.

پویش نذر امام رضا(ع) از ابتدای امسال برای آزادی ۷۳۲ پدر و مادر زندانی در دستور کار قرار گرفته که به همت خادمان رضوی این افراد یا آزاد شده و یا در آستانه آزادی قرار دارند. برای این کار به بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان نیاز است. حمید خادمعلی، یکی از خیران فعال در آزادی زندانیان می‌گوید: «سهم هر خانواده ایرانی در آزادی این افراد، فقط ۱۶ هزار تومان است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.