کام هواداران استقلال تلخ شد / جریمه در انتظار سرمربی استقلال

پس از شکایت پرسپولیس و برخی باشگاه‌های دیگر لیگ برتری، پرونده استقلال پیرامون ادعای رد شدن این باشگاه از سقف بودجه تعیین شده برای یارگیری در لیگ بیست و سوم به کمیته انضباطی رفت و البته حدوداً ۷ روز قبل این بحث مطرح شد که با توجه به در پیش بودن دربی و حساسیت فوق‌العاده زیاد جدال استقلال و پرسپولیس، کمیته انضباطی تا پس از برگزاری مسابقه مذکور، حکمی در مورد استقلال نمی‌دهد.

همچنین برایتان نوشتیم که احتمال دارد حداکثر تا ۷۲ ساعت پس از برگزاری جدال استقلال و پرسپولیس، حکم کمیته انضباطی پیرامون مقصر شناخته شدن یا تبرئه باشگاه استقلال در ماجرای سقف بودجه اعلام شود. با توجه به تعطیلی جمعه و یکشنبه، حالا زمزمه‌هایی مطرح است که حکم مذکور حداکثر تا دوشنبه شب اعلام خواهد شد و کمیته انضباطی پیش از تقابل روز سه‌شنبه استقلال با نساجی، تصمیمی تاریخی در مورد ماجرای مورد نظر اتخاذ خواهد کرد.

البته نکته اینجاست که پرونده پرسپولیس در این مورد هم باز است و آنها که توسط کمیته انضباطی به کسر یک امتیاز محکوم شده‌اند، حالا در کمیته استیناف به دنبال آن هستند تا با ارائه مدارک و مستندات خودشان این حکم را بشکنند.

همچنین در این سال ها برخی سرمربیان از حضور در نشست های خبری خودداری کردند و یا حضور نیافتند و یا دستیاران خود را برای گفت و گو با رسانه ها فرستادند. جواد نکونام یکی از مربیانی است که چندین نشست خبری را شرکت نکرده و همین امر باعث انتقاد سازمان لیگ شده است.

کسب اطلاع کردیم سازمان لیگ قصد دارد جواد نکونام را به دلیل شرکت نکردن در نشست های خبری به ویژه نشست خبری قبل از دربی صد و دوم جریمه کند. البته نکونام نشست خبری خود را در محل تمرینات استقلال برگزار کرد اما از نگاه سازمان لیگ باید در سالن کنفرانس این سازمان حضور پیدا می کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.