بارش باران و برف در ۱۶ استان / هوای تهران تمیز می‌شود؟

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) در آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌ و …

امروز (دوشنبه) ۶ آذر در آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، گیلان، غرب‌ مازندران، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان و ارتفاعات‌ البرز مرکزی در استان‌های قزوین‌، البرز و تهران ابرناکی‌، رگبار باران، گاهی‌ با رعد و برق‌، وزش‌ باد شدید و در ارتفاعات‌ بارش‌ برف‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

سه‌شنبه‌ بارش‌ در گیلان، مازندران و گلستان شدت‌ خواهد یافت‌. ضمن‌ اینکه‌ طی‌ این‌ روز در مناطقی‌ از شمال غرب‌، غرب‌، ارتفاعات‌ و دامنه‌های زاگرس‌ مرکزی، ارتفاعات‌ و دامنه‌های شمالی‌ و جنوبی‌ البرز، شمال شرق‌، شرق‌، جنوب‌ و جنوب‌ شرق‌ رگبار و رعدو برق‌، وزش‌ باد شدید و در ارتفاعات‌ بارش‌ برف‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

بارش‌ طی‌ روز چهارشنبه‌ در مناطقی‌ از استان‌های ساحلی‌ دریای خزر، شمال شرق‌، شرق‌، جنوب‌ و جنوب‌ شرق‌ ادامه‌ خواهد داشت‌. پنجشنبه‌ در بیشتر مناطق‌ کشور جوی پایدار حاکم‌ خواهد بود. جمعه‌ نیز در سواحل‌ دریای خزر شاهد بارش‌ پراکنده خواهیم‌ بود. دریای خزر دوشنبه‌ و سه‌شنبه‌ و خلیج‌ فارس‌ از سه‌شنبه‌ تا پنجشنبه‌ مواج‌ است‌.

همینطور با توجه‌ به‌ پیش‌بینی‌ وزش‌ باد، انتظار می‌رود از اواسط‌ امروز (دوشنبه‌) به تدریج‌ از غلظت‌ آلاینده‌های جوی در کلانشهرهای تهران و کرج‌ کاهش‌ یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.