حمله وحشیانه ارتش اسرائیل به بیمارستان شفا

منابع خبری بامداد پنجشنبه از یورش مجدد نظامیان صهیونیست به بیمارستان شفا خبر دادند. احمد المخللاتی، رئیس بخش سوختگی‌ بیمارستان شفا گفت: بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی از در جنوبی به داخل بیمارستان یورش بردند.

الجزیره گزارش داد، وی افزود: بولدوزرها در میان تیراندازی نظامیان صهیونیستی وارد بیمارستان شفا شده و اقدام به خاکبرداری در بخش‌هایی از محوطه‌های بیمارستان کرده و خودروهای داخل بیمارستان را هم تخریب کردند.

از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که در بیمارستان شفا سلاح و تجهیزات اطلاعاتی کشف کردند.

و گفت: نیروهای ما در محدوده بیمارستان شفا برای جست‌وجوی مواد و تسلیحات به کار خود ادامه می‌دهند.

پیش‌تر باسم نعیم عضو ارشد حماس درباره ادعای رژیم صهیونیستی از کشف چند قبضه اسلحه در بیمارستان شفا گفته بود که انتظار صحنه‌سازی‌های رژیم اشغالگر را در این بیمارستان داشتیم.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.