کمیته امداد تهران از ۲ هزار خانواده زندانی حمایت خواهد کرد

۲ هزار و ۳۱۰ خانواده زندانی نیازمند از خدمات کمیته امداد استان تهران استفاده می‌کنند. امروز یکشنبه ۲۱ آبان ماه، سیدابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با حجت الاسلام فیروزجانی معاون دادستانی تهران در امور زندان ها دیدار و گفت و گو کرد.

پرپنچی در نشست با معاون دادستانی تهران با بیان اینکه خانواده های زندانیان نیازمند، یکی از جوامع هدف تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار کرد: درحال حاضر ۲ هزار و ۳۱۰ خانواده زندانیان از تمامی خدمات کمیته امداد استان تهران بهره مند می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران درخصوص نحوه شناسایی خانواده‌های زندانی نیازمند، بیان کرد: خانواده‌های نیازمند از دهک یک تا پنج می‌توانند از طریق سامانه سها، ثبت نام نیازمندی خود را انجام داده و بر اساس بازدید و راستی آزمایی توسط مددکاران این نهاد می توانند از خدمات حمایتی بهره مند شوند.

وی با اشاره به برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی خانواده ها، ادامه داد: برای این خانوارها نیز مانند سایر افراد تحت حمایت، علاوه بر توجه به معیشت، ازدواج، خدمات کاریابی، تسهیلات اشتغال، جهیزیه و خدمات تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، مشاوره فردی و گروهی وخدمات فرهنگی و … ارائه می شود.

حجت الاسلام فیروزجانی، معاون دادستان تهران در امور زندان ها نیز ضمن تقدیر از فعالیت های کمیته امداد خواستار همکاری این نهاد برای ایجاد مرکز نیکوکاری و سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت و همکاری واحدهای این نهاد با این مجموعه شد.

وی همچنین آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با کمیته امداد استان تهران در ارائه خدمت به نیازمندان اعلام کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.