قطع اینترنت غزه شروع کشتاری جدید + بمباران شدید اطراف بیمارستان‌ها

جنگ غزه در حالی وارد سی و یکمین روز خود از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» شد که نیروهای اشغالگر همچنان به دلیل حملات مقاومت عملیات زمینی خود را به کندی پیش می‌برند و هر بار حملات هوایی بی‌سابقه به تاسیسات غیرنظامی و مسکونی انجام می‌دهند. همینطور سخنگوی حماس یکشنبه شب گفت که رژیم صهیونیستی اینترنت شهر غزه را قطع کرده و با این کار درصدد ارتکاب کشتارهای جدید و مخفی نگهداشتن آن از دید افکار عمومی است.

فوزی برهوم افزود: قطع ارتباط مخابراتی و اینترنت باریکه غزه، همزمان با بمباران شدید محله‌های مسکونی این شهر، نیات خطرناک اشغالگران برای ارتکاب کشتارهای جدید و مخفی نگه داشتن آن از افکار عمومی و رسانه‌ها را آشکار می‌کند.

وی گفت: ما از مصر می‌خواهیم که به سرعت خدمات رومینگ را در شبکه‌های همراه مصری باز کند، گذرگاه رفح را به طور کامل بگشاید و جان مردم فلسطینی ما در نوار غزه را نجات دهد.

منابع خبری یکشنبه شب از قطع اینترنت شهر غزه و همزمان انجام حملات شدید هوایی به این شهر خبر دادند.

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، رژیم صهیونیستی در بمباران شهر غزه از بمب‌های ارتعاشی استفاده کرده است. گفتنی است؛ نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است. رسانه‌های فلسطینی بامداد روز دوشنبه اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی طبقه سوم بیمارستان کودکان رنتیسی در غرب شهر غزه را بمباران کرد. رسانه‌ها گزارش دادند که تعدادی شهید و زخمی شده‌اند.

در عین حال بامداد امروز شهر غزه شاهد انفجارهای مهیب و بمباران بی‌سابقه ارتش رژیم صهیونیستی بود که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی همراه با قطع خدمات ارتباطی و اینترنتی در این نوار منجر شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، نیروهای رژیم صهیونیستی حملاتی را به مناطق مختلف نوار غزه انجام دادند که بیشتر آنها در نوار غربی و شمال غربی شهر غزه متمرکز بودند.

این خبرگزاری رسمی افزود که هواپیماهای جنگی همراه با توپخانه چندین حمله به اردوگاه شاطی و کل نوار غربی شهر غزه انجام دادند و همچنین اطراف بیمارستان الشفاء را بمباران کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.