برنامه کمیته امداد برای کمک به بیماران خاص و صعب‌العلاج

سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس درباره تعداد بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد گفت: تهران در مجموع ۲هزار و ۳۵۹ بیمار خاص و صعب العلاج تحت پوشش کمیته دارد که از این تعداد، ۳۸۳ نفر بیمار خاص و مابقی صعب العلاج هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به کمک‌های کمیته امداد به بیماران صعب العلاج، گفت: در۶ ماه نخست سال جاری، ۴میلیارد و۵۶۲میلیون تومان برای هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت شده است.

پرپنچی عنوان کرد: تمامی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران دارای بیمه درمانی پایه هستند و بیماران خاص و صعب العلاج علاوه بر این، برای بهره‌مندی از خدمات صندوق بیماران خاص و صعب العلاج به این صندوق معرفی می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به خدمات این نهاد مردمی به بیماران صعب العلاج، خاطرنشان کرد: با مساعدت‌های کمیته امداد هزینه‌های خدمات بستری، دارویی، کلینیکی و…. پرداخت و تجهیزات درمانی مانند دستگاه اکسیژن ساز، ویلچر، تشک مواج و… متناسب با نیاز مددجویان بیمار تهیه و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: هزینه خودپرداخت بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد تا ۱۰۰ درصد پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران همچنین از پرداخت وام کارگشایی به بیماران صعب العلاج خبر داد و گفت: این گروه از مزایای وام کارگشایی امداد تا سقف ۵۰میلیون تومان برابر ضوابط بهره‌مند می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.