سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل و تحت‌تاثیر قرار دادن آن‌ها

او در سازمان ملل برای تحت تاثیر قراردادن افکار عمومی از یک نماد قدیمی استفاده کرد.

فرانس۲۴: گیلاد اردان در جلسه شورای امنیت -دوشنبه شب- ضمن محکوم کردن آنچه سکوت این شورا در قبال «حملات و کشتارهای حماس» خواند، گفت: «بعضی از شما در ۸۰ سال گذشته چیزی یاد نگرفته‌اید. برخی از شما فراموش کرده‌اید که چرا این نهاد تأسیس شده است.» اردان که در این جلسه از نماد ستاره داود روی یقه کت خود استفاده کرده بود افزود: پس به شما یادآوری می کنم. از این روز به بعد هر بار که به من نگاه می کنید یادتان می آید که سکوت در برابر شیطان چه معنایی دارد.

ستاره داود به رنگ زرد که روی کت سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نقش بسته، یادآور جداسازی یهودیان اروپا از سایرین به دست آلمان نازی است. «اردان» داخل این ستاره عبارت «نه هرگز» تایپ کرده بود.

اردان ادامه داد: درست مانند پدربزرگ و مادربزرگم و پدربزرگ و مادربزرگ میلیون‌ها یهودی، از این پس من و تیمم ستاره‌های زرد می‌پوشیم. این نماد غرور ما است. تا زمانی که شما بیدار شوید و جنایات حماس را محکوم کنید، این ستاره را خواهیم پوشید.

گفتنی است در طول بیش از سه هفته جنگ در غزه، شورای امنیت هنوز نتوانسته یک قطعنامه در مورد این جنگ صادر کند. برخی پیش‌نویس‌ها به خاطر عدم اشاره به توقف درگیری‌ها و کشتار غیرنظامیان غزه رد شده و برخی دیگر طبق گفته آمریکا و اسرائیل بدون اشاره به حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود کنار گذاشته شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.