اقدام به خودکشی دختر عاشق آبادانی بخاطر نوازنده کافه

اقدام به خودکشی عاشقانه دختر آبادانی به دلیل اینکه عشق اورا سرکار گذاشته بود واصلا او را دوست نداشت. اواسط مهرماه سال جاری گزارشی  مبنی بر اینکه دختر نوجوانی به دلیل  اختلاف با پسر مورد علاقه اش، قصد خودکشی در خیابان امیرکبیر را دارد به پلیس آبادان مخابره شد بلافاصله مأموران کلانتری۱۶ امیرکبیر آبادان به محل اعزام شدند.

ماموران در محل دختری نوجوان را مشاهده کردند که با یک ظرف بنزین جلوی در یک کافه نشسته و قصد خودکشی دارد. مأموران دختر نوجوان را به آرامش دعوت کرده و بنزین و فندک را از او گرفتتد.

دختر  نوجوان گفت: در رفت آمد به چند کافه با نوازنده ای که در کافه‌ها موسیقی زنده اجرا میکرد آشنا شدم و بایکدیگر ارتباط برقرار کردیم و او ادعا میکرد که مرا دوست دارد و عاشق من است اما پس از مدتی که دلباخته او شدم او به من گفت دیگرحاضر نیست  بامن ارتباط داشته باشد.

پس از ادعای دختر نوجوان پسر مورد علاقه او به کلانتری دعوت که وی عنوان کرد که بادختر نوجوان درون کافه آشنا شده است و الان به او علاقه ای ندارد. دختر نوجوان گفته بود که قصد خودکشی دارد اما حرف او را جدی نگرفتم.

پس از تحقیقات، پسر نوازنده و دختر نوجوان برای انجام مشاوره در اختیار مشاورین پلیس آبادان قرار گرفتند و برای پسر نوازنده به دلیل اغفال دختر نوجوان پرونده تشکیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.