شروع ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی بصرفه همراه راهنمای خرید

لاستیک دولتی کمیاب شد!!!!

ثبت نام لاستیک دولتی رویه‌ای مقرون به صرفه برای مالکان خودرو‌ها در این شرایط اقتصادی است اما با این حال دسترسی به لاستیک دولتی چندان آسان نیست. با مراجعه به سایت ثبت نام لاستیک دولتی می‌توانید محصولات شرکت‌های کویر تایر، بارز، ایران تایر، یزد تایر، رودستون، گلدستون را به صورت اینترنتی بخرید. همچنین امکان خرید لاستیک دولتی ۱۴۰۲ به صورت حضوری نیز فراهم شده است.

البته در این مسیر مشکلاتی نیز وجود دارد نخست آن‌که سایت ثبت نام لاستیک دولتی برای تمامی روز‌ها در دسترس مشتریان قرار ندارد. برخی شرکت‌ها تمام کرده اند، در برخی شرکت‌ها  سامانه‌ لاستیک دولتی از دسترس خارج می‌شوند و مشتری تا مدت‌ها امکان دسترسی به لاستیک دولتی را نخواهد داشت.و در نهایت امکان دریافت لاستیک دولتی با نرخ مصوب در برهه فعلی عملا غیر ممکن است.

همینطور روز یکشنبه انجمن صنفی صنعت تایر ایران با افزایش ۲۰ درصدی قیمت لاستیک خودرو موافقت کرد. با توجه به این افزایش با خرید لاستیک دولتی می‌توان اندکی در هزینه‌های سنگین تعویض تایرها صرفه‌جویی کرد.

برای ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی باید به سایت شرکت‌های سازنده تایر ایرانی مراجعه کنید. مدارک لازم برای خرید لاستیک دولتی شامل؛ کارت ملی صاحب خودرو، کارت ماشین و برگ سبز خودرو است. پس از طی کردن مراحل ثبت نام لاستیک دولتی محصولات خریداری شده به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد. همینطور باید ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده و هزینه پست (در صورت ارسال) را هم علاوه بر قیمت لاستیک بپردازید.

نکته قابل توجه: موجودی سایت ثبت نام لاستیک دولتی در ساعت‌های ۹:۳۰ و ۱۵:۳۰ به‌روز می‌شود، این تایم‌ها بهترین تایم خرید هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.