آغاز فعالیت گشت‌های موتوری کلانتری‌ها و پلیس ۱۱۰ در پایتخت

فرمانده انتظامی پایتخت از فعال شدن گشت‌های موتوری کلانتری‌ها و پلیس ۱۱۰ در راستای حل مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن خبر داد.

#فعالیت#گشت_های#موتوری#پایتخت

به گزارش خبرگزاری افسران، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت به همراه روسای پلیس‌های تخصصی و سایر معاونان فاتب در قالب برگزاری میز خدمت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مسجد «حسین‌ شهید» حضور یافت و بعد از نماز مغرب و عشا ضمن ملاقات مستقیم با شهروندان نسبت به پاسخگویی و رفع مطالبات پلیسی آنها اقدام کرد.

 فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه برپایی میز خدمت فاتب در جمع نمازگزاران این مسجد به عملکرد پلیس اشاره و اظهار داشت: در برخی مناطق از جمله میدان شوش و هروی که مواد مخدر به صورت آشکار به فروش می‌رسید، برخوردهای لازم با افراد متخلف انجام شد و حالا دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نیستیم.

فرمانده انتظامی پایتخت به حضور شبانه‌روزی مأموران در راستای تأمین امنیت شهروندان اشاره و بیان داشت: اینکه یک سری از افراد در حوزه حجاب قانون‌شکنی کردند اگرچه موجب گلایه مردم است اما دشمن آن را دستاورد خود برای مبارزه با نظام جمهوری اسلامی معرفی می‌کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کشف حجاب و سیاست و توطئه دشمن در این زمینه اشاره و بیان کرد: باید مردم را با این نقشه‌ها آشنا کنیم؛ چرا که دشمن می‌خواست هنجارشکنی در حوزه عفاف و حجاب را در برخی مناطق رواج داده و همان وضعیت را به دیگر شهرها بکشاند.

وی با بیان اینکه فرمانده کل فراجا برای مقابله با این کار و توقف اقدامات بعضاً سازمان یافته از سوی برخی افراد، تیم‌های مختلفی را به سمت آن مناطق اعزام کرد گفت: هر چند دشمنان به دنبال قبح‌شکنی بودند ولی مأموران پلیس کار خود را آغاز داده و اجازه ورود به افراد بی‌حجاب را به آنجا نداده و در ادامه حتی یک سری مراکز خرید را نیز پلمب کردند.

وی با اشاره به اینکه انتظامی ایستاد تا به قانون‌شکنان ثابت کند که قانون و مردم حرف اول را می‌زنند، تأکید کرد: یک سری ابزارها از جمله جریمه پیامکی برای رانندگان خودروهایی که سرنشینان آنها کشف حجاب کرده، می‌آید که بعد از سه بار، توقیف وسیله نقلیه را بدنبال دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: با افرادی که در حوزه عفاف و حجاب به صورت عمد هنجارشکنی می‌کنند برخورد قانونی می‌کنیم و تاکنون اقدامات پلیس باعث کاهش آمار جرایم در این حوزه شده ولی موفقیت بیشتر در این راستا نیازمند همکاری مردم است.

سردار محمدیان با محکوم کردن اقدامات رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه گفت: امیدواریم خداوند به همه رزمندگان توان و قدرت بدهد که با رژیم اشغالگر مقابله کنند البته طوفان‌الاقصی فتح بابی است برای نابودی اسرائیل و پیش‌بینی مقام معظم رهبری که فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، محقق خواهد شد.

رئیس پلیس تهران در ادامه در خصوص درخواست امام جماعت مسجد مبنی بر برداشتن دوربین طرح زوج و فردی در ابتدای ورودی خیابان مسجد گفت: دوربین‌های پلاک زوج و فرد نباید در زمان اقامه نماز فعال باشد تا نمازگزاران به راحتی به مسجد بیایند که این موضوع را به همکاران راهور ارجاع داده و قطعا پیگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: برای اینکه شهروندان و مردم امنیت داشته باشند، گشت‌های کلانتری به صورت مستمر در مناطق حضور دارند؛ همچنین گشت‌های موتوری فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و کلانتری‌ها فعال شده تا ماموران انتظامی بتوانند در کمترین زمان ممکن برای حل مشکلات مردم در محل حاضر شوند.

وی با بیان اینکه سرقت رابطه مستقیم با وضعیت اقتصادی، بیکاری و اعتیاد دارد و یکی از گلایه‌های مردم است گفت: تحریم‌های بین‌المللی باعث فشار اقتصادی شده و سرقت‌های خرد توسط معتادان افزایش پیدا کرده است.

وی از هماهنگی با قوه قضاییه در راستای کاهش سرقت‌های مهم خبر داد و افزود: در راستای کاهش سرقت‌های مهم با قوه قضائیه هماهنگ شده است که دیگر سارقان سابقه‌دار به سادگی آزاد نشوند؛ همچنین کنترل سارقان سابقه‌دار به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که باعث کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌های خرد خواهد شد.

در ادامه سردار محمدیان به نمازگزاران مسجد حسین شهید یادآور شد که مسائل و مشکلات خود را در حوزه کلانتری‌ها، پلیس آگاهی، پلیس امنیت و دیگر پلیس‌های تخصصی مطرح کرده و بدانند تقاضاهای آنان تا رفع مشکل از سوی همکارانم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.