افتتاح بازارچه اشتغال‌زایی بانوان در بهبهان

فرمانده سپاه بهبهان از افتتاح و راه‌اندازی بازارچه اشتغال‌زایی ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد. روح‌اله قاسمی خشاب فرمانده سپاه بهبهان در گفت‌وگویی در بهبهان اظهار کرد:

با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر موضوع اقتصاد متکی بر اقتصاد مقاومتی و با توجه سیاست‌ها و اقدامات سپاه پاسداران در حمایت و ترویج اقتصاد مقاومتی در کشور، سپاه ناحیه بهبهان با همکاری بسیج جامعه زنان در راستای حمایت بانوان سرپرست خانوار بازارچه اشتغال‌زایی فدک راه اندازی شد.

فرمانده سپاه بهبهان عنوان کرد: زنان ما با تأسی از معارف دینی و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری در کنار مردان نقش مؤثری را در جامعه ایفا می‌کنند و همواره برای تحقق  زندگی ایده آل می‌کوشند و امروزه با حمایت‌های جامعه، نقش زنان در زمینه‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بیشتر به چشم ‌می‌خورد و حتی در برخی موارد زنان از مردان نیز پیشی گرفته‌ و موفق عمل می‌کنند.

وی افزود: در راستای حمایت از بانوان سرپرست خانوار و فعال در حوزه صنایع دستی با توجه به اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به این بانوان این بازارچه جهت ارائه محصولات تولید شده به بازار فروش است.

قاسمی خشاب تصریح کرد: در این مرکز اشتغال‌زایی ۴۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۸۰ نفر به‌صورت غیر مستقیم شروع به کار خواهند کرد و فرصتی مناسب برای اشتغال و حمایت از بانوان است .

فرمانده سپاه بهبهان در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های اصلی سپاه محرومیت‌زدایی، مردم یاری و مردم دوستی در سراسر کشور به‌ویژه مناطق محروم کشور است و تاکنون خدمات شایسته‌ای در زمینه‌های مختلف در راستای سازندگی، محرومیت‌زدایی و عمران آبادی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ۳۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه بهبهان در راستا ترویج ازدواج آسان و کمک به نیازمندان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اهدا شد.

قاسمی خشاب بیان کرد: سپاه و بسیج همواره تلاش خواهد کرد خدمات شایسته‌ای در خصوص خدمت محرومین در زمینه‌های مختلف ارائه کند تا خدمتی ماندگار به یاد گذاشته باشد.

فرمانده سپاه بهبهان عنوان کرد:  5 باب خانه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهبهان با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان و شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج فارس در شهر تشان با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.