ارائه خدمات و تخفیفات ویژه در راستای تسهیل ازدواج جوانان

فرماندار تهران از انعقاد تفاهم نامه با ۱۲ هتل در این کلانشهر به منظور ارائه خدمات و تخفیفات ویژه در راستای تسهیل ازدواج جوانان خبر داد.

#تمهیدات#ویژه#فرمانداری#هتلهای#پایتخت

‌به گزارش افسران، احمد مقیمی فرماندار تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه به امضای یک تفاهمنامه مشترک بین فرمانداری تهران و ۱۲ هتل پایتخت اشاره و اظهار کرد: در تفاهم نامه مشترکی که منعقد شد برای ازدواج سه گروه سنی زیر ۲۰ سال، ۲۱ تا ۳۰ سال و ۳۱ تا ۴۰ سال تخفیفات خاص و تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

فرماندار تهران با بیان اینکه این مطلب که این موضوع در راستای تسهیل ازدواج جوانان تهرانی انجام شده است، تصریح کرد: این تفاهم‌نامه در هفته فرهنگی تهران منعقد شده و با این روند بخش خصوصی هم در موضوع ازدواج جوانان به میدان آمد.

وی به ذکر نمونه‌ای از خدمات و تخفیفات هتل‌ها در این طرح به زوجین تهرانی پرداخت و گفت: مثلا در هتل‌ پارسیان اگر زوج کمتر از ۲۰ سال داشته باشند، در اجاره سالن ۷۰ درصد تخفیف داده شده و کیک مراسم ازدواج و همچنین ۲ شب اقامت رایگان نیز به زوجین اعطا می‌شود.

مقیمی ارائه خدمات مختلف با تخفیفات گوناگون از جمله تخفیف اجاره سالن، سیستم صوتی، سفره عقد و حتی در برخی هتل‌ها آرایش و لباس عروس را ازجمله مواردی عنوان کرد که قرار است توسط این اماکن به زوجین تهرانی ارائه شود.

فرماندار تهران خاطرنشان کرد: لیست این هتل‌ها و شرایط و جزئیات تخفیفات به زودی از طرف فرمانداری به مراکز بهداشت تهران ابلاغ می‌شود تا وقتی زوج‌های جوان برای انجام آزمایش و دریافت آموزش مراجعه می‌کنند نسبت به آن اطلاع پیدا کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.