برترین ها و استعدادهای ۴۸۰ محله کم‌برخوردار کشور معرفی شدند

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از شناسایی و معرفی استعدادهای ۴۸۰ محله کم‌برخوردار خبر داد.

#شناسایی#استعداد_های#برتر#مناطق#محروم#کشور

به گزارش خبرگزاری افسران، یاسر اشراقی، معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از شناسایی و معرفی استعدادهای ۴۸۰ محله کم‌برخوردار خبر داد و گفت: استعدادها و برترین‌های ۴۸۰ محله کم‌برخوردار ۳۱ استان کشور در دو رده سنی کودکان و نوجوانان شناسایی و معرفی شدند.

 اشراقی که در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات استعدادیابی جام شهدای ۱۵ خرداد سخن می‌گفت، تاکید کرد: این مسابقات به همت بنیاد ۱۵ خرداد و قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و با هدف شناسایی استعدادهای برتر جوامع محلی و محله‌های کم‌برخوردار سراسر کشور و آموزش و سوق دادن جوانان و نوجوانان به سمت انجام کار‌های گروهی برگزار شد و بیش از ۱۸ هزار کودک و نوجوان در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال در قالب پنج هزار و ۶۶ تیم در آن شرکت داشتند.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد خاطرنشان کرد: این مسابقات با شعار ایران جوان در سه سطح محلی، استانی و ملی برگزار شد.

 وی استعدادیابی را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد و تصریح کرد: قرار است کودکان و نوجوانان برگزیده توسط استعدادیاب‌های فدراسیون فوتبال به تیم‌های ملی و لیگ‌های مختلف کشور معرفی شوند.

 اشراقی با تاکید بر تداوم برگزاری مسابقات استعدادیابی جام شهدای ۱۵ خرداد اظهار داشت: این مسابقات سال آینده نیز در سطوح و رده‌های سنی مختلف در سراسر کشور برگزار می‌شود که فراخوان شرکت در این مسابقات از طریق رسانه ملی، سایت‌های خبری، جراید کثیرالانتشار و شبکه‌های اجتماعی اعلام خواهد شد.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد در پایان تاکید کرد: بنیاد در دور جدید فعالیت‌هایش و در راستای تحقق ایران جوان، شناسایی، رشد و توانمندسازی استعدادها را در دستور کار خود دارد. به همین منظور، استراتژی‌ برگزاری رویدادهایی مانند مسابقات استعدادیابی جام شهدای ۱۵ خرداد، دیده شدن هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان مستعد فاقد امکانات است تا امکان استعدادیابی آن‌ها در یک فضای سالم و بدون انحصار فراهم شود و ادامه‌ یابد.

گفتنی است، مراسم اختتامیه و فینال دومین دوره مسابقات استعدادیابی جام شهدای ۱۵ خرداد با حضور علی آقامحمدی رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات کم‌برخوردار، حمیدرضا علیان‌زادگان مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال و عضو کمیته فنی مسابقات و محمدحسین رحمانی خلیلی مدیر قرارگاه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد و از تیم‌های اول تا سوم در هر رده سنی تقدیر شد.

در این مسابقات در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال تیم‌ علمدار اصفهان قهرمان و تیم‌های شهید شهابی‌پور هرمزگان و شهدای بیسیم تهران دوم و سوم شدند و در رده ۱۵ تا ۱۸ سال نیز تیم شهدای محمودآباد کهگیلویه و بویراحمد قهرمان و تیم‌های شهید کیانی خوزستان و شهید بصیری آذربایجان عنوان‌های دوم و سوم را از آن خود کردند. همچنین به تیم‌های اول تا چهارم هر دو رده سنی به ترتیب ۶۰۰، ۴۰۰، ۳۰۰ و ۲۰۰ میلیون ریال از سوی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.