ثروتهایی که پهلوی از مردم غارت کرد / پیشرفت شرکت های دانش بنیان

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: املاکی که امروز در اختیار بنیاد مستضعفان است،‌ املاک متروکه شاه خائن است که برجا گذاشته، شاه خائن بسیاری از ثروت‌های این مردم را به غارت برد.

#گلپایگانی#بنیاد_مستضعفان#دانش_بنیان

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در آیین افتتاح ۷۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به نحوه احتضار مومن در لحظه مرگ، خاطرنشان کرد: مومن در زمان مرگ، بسیار ناراحت است، اما ملک‌الموت در آن لحظه حضور دارد و می‌گوید چرا شما ناراحت هستید؟ منِ عزرائیل از پدر و مادر نسبت به شما مهربان‌تر هستم و آن مومن در لحظه احتضار می‌گوید زودتر جان من را بگیر.

وی در ادامه این سخنرانی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: دیدید چگونه یک شور حماسی دیگر آفریدند. مردم در این راهپیمایی حضور پرشوری داشتند. حضور کودکان،‌پیرزن‌ها و پیرمردها بسیار پرشور دیده شد. برخی از آنها حتی امام،‌ انقلاب و دفاع مقدس را ندیده بودند، اما شعار می‌دادند که تا پای جان پشتیبان امام و انقلاب و رهبری هستیم. اصلاً این اتفاق با عصر پیامبر(ص) قابل مقایسه نیست.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه تأکید کرد: مادران بسیاری فرزندان خود را در راه انقلاب و دفاع مقدس از دست داده‌اند. به‌طوری‌که در مصاحبه‌های بسیاری می‌بینیم که می‌گویند ۴ فرزند خود را در این راه از دست داده‌ایم و به شهادت رسیده‌اند.

وی ادامه داد: املاکی که امروز در اختیار بنیاد مستضعفان است،‌ املاک متروکه شاه خائن است که برجا گذاشته و آنها را غارت کرده است. شاه خائن بسیاری از ثروت‌های این مردم را به غارت برد، اما امروز برخی از این اموال برجا مانده و به دست محرومان می‌رسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی با خطرناک دانستن فضای مجازی برای کودکان، عنوان کرد: خانواده‌ها باید بیش از پیش نگران نوجوانان و جوانان خود باشند و آنها را به مساجد و مکان‌های مذهبی بفرستند تا بتوانند در مقابل آسیب‌‌‌‌‌های فضای مجازی مقابله کنند.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین با تعریف از راهپیمایی بزرگ اربعین اظهار کرد: دیدید که این سعودی‌های بی‌عرضه چه بر سر حجاج آوردند و اغلب آنها از تشنگی جان دادند اما در اربعین حتی یک نفر هم صدمه ندید و با شکوه بسیار برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به نقش بنیاد مستضعفان در محرومیت‌زدایی اذعان کرد: بنیاد مستضعفان تاکنون اقدامات بسیار خوبی را در جهت پیشرفت کشور داشته است، اما این اقدامات باید بیش‌تر شود و ما باید در عرصه علم و پیشرفت‌های علمی گام برداریم؛ چراکه این عرصه‌ها در دست دشمنان بوده است. شرکت‌های دانش‌بنیان قفل‌های بسته علوم را باز کرده‌اند و در عرصه‌های علوم نظامی، ‌بهداشتی و پزشکی توانسته‌اند موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.