بی‌توجهی مردم به بیش از یک ماه تبلیغات شبانه‌روزی ضدانقلاب برای آخرین شنبۀ تابستان

شاید بدبین‌ترین عناصر ضدانقلاب هم چنین بی‌توجهی را از جانب مردم برای فراخوان پُرسروصدای ۲۵ شهریور باور نداشت. جایی که خلوتی روز و سکوت شب در هیچ یک از شهرهای ایران تفاوتی نکرد.

یک ماه تلاش شبانه‌روزی و دعوت همه‌جانبۀ سلطنت‌طلبان، منافقین و تجزیه‌طلبان با استفاده از تمام رسانه‌هایشان بی‌نتیجه پایان یافت.

خیابان تهران امروز یکی از خلوت‌ترین روزهای خود را تجربه کرد. میدان امام حسین محل فراخوان ضدانقلاب در ساعت ۱۱ خالی‌تر از همیشه بود، اما ساعتی بعد و در عزای امام رضا مملو از جمعیت شد. صف فست‌فودهای خیابان پیروزی هم از همیشه شلوغ‌تر بود.

دروغ ضدانقلاب برای دستگیری خانوادۀ حدیث نجفی هم تغییری در وضعیت کرج نداشت. البته این دروغ‌ها با انتشار فیلم‌های قدیمی از آبدانان از شامگاه جمعه و برای القای تشنج در جامعه آغاز شده بود.

خیابان‌های سنندج هم میزبان مسافران تابستانی بود. در مریوان، بیجار و سقز هم مردم روز تعطیل خود را کنار خانواده سپری کردند. حدود ۵ میلیون زائر به مشهدالرضا رفتند و جاده‌های قم و شیراز هم شلوغ بود. اقامت بیش از ۳ میلیون مسافر نیز در مازندران ثبت شد. در بوکان هم بازار روز دام شلوغ‌تر از همیشه بود.

شاید تمام اتفاق‌های امروز در شعاردادن چند دختربچه در رشت یا اراک یا آتش‌زدن ۲ لاستیک توسط چند پسربچه در جونقان چهارمحال و بختیاری یا حسن‌آباد سنندج خلاصه می‌شد. این اتفاق‌ها درحدی بی‌ارزش بود که حتی خودروهای داخل خیابان هم بی‌توجه به آن از کنار ماجرا عبور می‌کردند.

ماجرا در کانال‌های ضدانقلاب اما دوباره وارونه روایت می‌شد. ویدیوی‌های قدیمی که از مناطق مختلف تهیه می‌شد یا ویدیوی کوتاه شعار که در آن صدای یک مرد یا زن شنیده می‌شد، با حجم گسترده در کانال‌های پان‌ترک و پان‌بلوچ تا کانال‌های ضدانقلاب با سرعت بالا پخش می‌شد.

حتی بی‌بی‌سی فارسی نیز یک ویدیوی قدیمی از سنندج را منتشر کرد اما پس از اعتراض مخاطبان به قدیمی‌بودن این فیلم آن را از خروجی خود بدون هیچ توضیحی حذف کرد. ویدیوهای متعددی از ایذه، کرمانشاه، ایلام و بسیاری از جاهای دیگر هم همگی به دروغ و برای گول‌زدن مخاطب منتشر شد. این ترفند همیشگیِ رسانه‌های ضدایرانی است؛ رسانه‌هایی که پارسال فقط ۵ تای آن‌ها در ۴۶ روز ۳۸ هزار دروغ منتشر کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.