چه کسی مخالف ماندن نعمتی در پرسپولیس بود؟

رفتن نام سیامک نعمتی در لیست مازاد پرسپولیس و سپس ماندن او در این تیم اما و اگرهای زیادی داشته و دارد.

#فوتبال #ورزشی #رضا_درویش

بعد از اینکه یحیی گل‌محمدی اعلام کرد نام سیامک نعمتی و حامد پاکدل را در لیست مازاد خود قرار داده صحبت‌هایی در خصوص آینده این دو بازیکن مطرح شد. حامد پاکدل به تیم تراکتور رفت تا فوتبال خود را در این تیم ادامه دهد اما موضوع سیامک نعمتی متفاوت بود.

همان زمان که نام نعمتی در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت صحبت از رفتن او به تیم‌هایی مثل تراکتور و فولاد به میان آمد اما در نهایت و پس از کش و قوس‌های فراوان این بازیکن در پرسپولیس ماندگار شد؛ هرچند که یحیی گل‌محمدی مدت‌ها است به این بازیکن میدان نمی‌دهد. 

درباره رفتن نام نعمتی به لیست مازاد پرسپولیس و همچنین ماندنش در این تیم حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد که شاید روزی بتوان به تفصیل درباره آنها صحبت کرد اما چیزی که مشخص است این است که ماندن نعمتی در پرسپولیس فقط به نظر یحیی گل‌محمدی بستگی نداشت. همانطور که چندی پیش نوشتیم یحیی گل‌محمدی از موضع خود پایین آمده بود تا سیامک در پرسپولیس ماندگار شود ولی در این بین یک مخالفت برای ماندن او در جمع سرخ‌پوشان به وجود آمد که گفته می‌شود این مخالفت از سوی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس انجام شده بود!

یحیی گل‌محمدی در یکی از نشست‌های خبری خود بعد از ماندن نعمتی در پرسپولیس اعلام کرد که از ماندن او در این تیم خوشحال است و شاید این سؤال برای خیلی‌ها وجود داشت که اگر سرمربی پرسپولیس نام نعمتی را در لیست مازاد قرار داده بود پس چرا باید از ماندنش در این تیم خوشحالی می‌کرد؟! همان زمان در خبرگزاری فارس مطلبی نوشتیم مبنی براینکه ماندن نعمتی در پرسپولیس فقط به نظر سرمربی تیم ارتباط ندارد و دلیل آن هم این بود که رضا درویش مخالف ماندن نعمتی در پرسپولیس بود که در نهایت این بازیکن در جمع سرخ‌پوشان باقی ماند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.