اجرای موفق طرح تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امدادگفت: بر اساس راستی آزمایی‌ها ۹۲ درصد تسهیلات اشتغال مددجویان در زمینه اجرا با موفقیت همراه بوده است.

#فیروزآبادی#موفقیت#۹۲_درصدی#تسهیلات#اشتغال

به گزارش افسران، مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به ایجاد بیش از ۴۲۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان در سال گذشته، گفت: پروژه راستی‌آزمایی طرح‌های اشتغال توسط تیم‌های استانی و ستاد مرکزی کمیته امداد انجام شده است.

وی افزود: نتایج این راستی‌آزمایی نشان می‌دهد حدود ۹۲ درصد تسهیلات اشتغال مددجویان در زمینه اجرا با موفقیت همراه بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تصریح کرد: براساس آمار بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جامعه هدف کمیته امداد مستعد اشتغال هستند که می‌توانند با برنامه‌ریزی دقیق، اجرای طرح‌های اشتغال و پشتیبانی فنی و آموزشی در یک بازه زمانی ۱۸ تا ۲۴ ماهه به خودکفایی برسند.

فیروزآبادی تأکید کرد: تا پایان سال جاری ۱۰۰ هزار نفر از مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال که در سال‌های گذشته موفق به اجرای طرح‌های شغلی شده‌اند به خودکفایی خواهند رسید.

وی تحقق ۵۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری را نیازمند کار جهادی و بی‌وقفه دانست و اظهار کرد: در همین راستا بانک‌ها قول مساعد برای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان داده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.