صدور شناسنامه شهروندان فقط در چند ساعت

سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: همزمان با هفته دولت این سازمان در نمایشگاه «دستاوردهای دولت مردمی ایران قوی» اقدام به برپایی میز خدمت در راستای ارائه خدمات از جمله تعویض شناسنامه شهروندان کرده است و صدور شناسنامه شهروندان تنها در چند ساعت انجام می شود.

#صدور#چند_ساعتی#شناسنامه

به گزارش افسران از سازمان ثبت احوال کشور، همزمان با هفته دولت نمایشگاه «دستاوردهای دولت مردمی ایران قوی» با حضور دستگاه ها در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شد و در این نمایشگاه سازمان ثبت احوال کشور در راستای ارائه خدمات بهتر و تسریع در امور شهروندان اقدام به برپایی میز خدمت کرده است.

در میز خدمت سازمان ثبت احوال کشور واقع در نمایشگاه بین المللی تهران که از ساعت ۸ تا ۱۶ برپا شده، خدماتی از جمله تعویض شناسنامه، درخواست کارت هوشمند ملی و مشاوره ارائه می شود.

 همچنین همزمان با هفته دولت این سازمان با برپایی میز خدمت، یک روزه شناسنامه شهروندان را تعویض و به متقاضیان تحویل می‌دهد.

همزمان با فرارسیدن هفته دولت و به منظور گرامیداشت این هفته، سازمان ثبت احوال کشور با برپایی میزخدمت در محل این سازمان واقع در خیابان امام خمینی (ره)، نبش خیابان شیخ هادی، ضمن بررسی مسائل و مشکلات هویتی شهروندان، نسبت به ثبت درخواست شناسنامه افراد اقدام و ظرف مدت یک روز شناسنامه شهروندان را تعویض و به آنان تحویل می‌دهد.

این اقدام در راستای خدمات‌رسانی بهتر و آسان‌تر به شهروندان انجام می‌شود و همواره سازمان ثبت احوال کشور در مناسبت‌های گوناگون با برپایی این میزهای خدمت‌ جهادی در سراسر کشور، نسبت به رفع مسائل و مشکلات هویتی مردم اقدام کرده است.

در این میز خدمت که از روز گذشته چهارم شهریور آغاز به ارائه خدمت کرده است، شناسنامه‌ها یک روزه صادر و خدماتی همچون تعویض شناسنامه، درخواست ثبت نام کارت هوشمند ملی، مشاوره‌های هویتی و موضوعات مربوط به کارت ملی نیز انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، مدارک لازم برای تعویض شناسنامه شامل ۲ قطعه عکس، کارت شناسایی هویتی و همراه داشتن شناسنامه قدیمی است.

این میز خدمت به مدت یک هفته در سازمان ثبت احوال کشور واقع در خیابان امام خمینی (ره)، نبش خیابان شیخ هادی برپا و از ساعت ۱۴ تا ۱۹ پذیرای متقاضیان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.