اولین رویداد ملی توسعه فناوری امید برگزار می شود

رویداد بزرگ امید با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و توسط دبیر خانه طرح محور امید در راستای دستورات مقام معظم رهبری در جهت توسعه علم و فناوری در خدمت مردم، در استان هرمزگان برگزار می شود.

#فناوری#نوآوری_امید

 رویداد فناوری و نوآوری امید، نتیجه یکسال کار مدیریتی اصولی در راستای توسعه اقتصادی دانش بنیان در استان هرمزگان است که تا کنون نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است.

هدف اصلی رویداد کمک به ورود فناوری و توسعه اقتصادی به مناطق کم برخوردار است که این امر در صورت برنامه ریزی درست و اصولی باعث ریشه کن شدن فقر، ایجاد بهره وری در کسب و کار مردم، ایجاد شغل پایدار و در نهایت ایجاد ثروت توسط خود مردم خواهد شد.

قرار است در این رویداد که بخشی از فرایند کلی طرح امید است، ضمن معرفی ادبیات موضوعی و مدل عملکردی توسعه اقتصاد دانش بنیان منطقه و مناطق کم برخوردار را برای اولین در کل کشور، مسائل و نیازهای فناورانه حوزه پرورش میگو و کشاورزی استان هرمزگان با فناوران و نخبگان مطرح شود.

از خدمات این طرح می توان به طرح مزارع الگویی هوشمند در مزارع پرورش میگو اشاره کرد که می تواند میزان پرورش میگو را تا ۲ برابر افزایش دهد، همچنین در سطح کلان با کار  اعتباری ۱۵ هزار میلیاردی میتوان تغییر اساسی در وضعیت پرورش میگو استان ایجاد کرد.

این رویداد با حمایت ویژه بنیاد احسان از ابتدای سال و همچنین حضور ارگان هایی مانند معاونت علمی ریاست جمهوری، صندوق کارآفرینی، صندوق پژوهش، پارک علم و فناوری هرمزگان و استانداری هرمزگان در حال اجراست.

این رویداد چهارشنبه، سوم اسفندماه ۱۴۰۱ در استان هرمزگان، شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.