اقدامات تروریستی عقده گشایانه دشمن، راهی برای جبران شکست‌های پیاپی در ایجاد اغتشاش و ناامنی است.

بازهم شکست، بازهم ترور

مهدی پیشبین

اقدامات تروریستی کور یا ترورهای بی‌هدف مردم در مکان‌های عمومی، معمولا زمانی رخ می‌دهد که سایر پروژه‌ها به نتیجه نرسیده یا زمینه‌سازی برای پروژه جدید است.

در اینجا دو پیروزی مهم برای ایران و دو شکست مفتضحانه برای دشمنان وجود دارد. از سال گذشته تا الان، پروژه براندازی و تجزیه ایران به هر بهانه و دروغ و سناریو‌ای که می‌شد، در حال پیگیری بود. یک روز با دروغ‌های کشته سازی و یک روز با دروغ مسمویت مدارس.

اما امروز می‌بینیم که این پروژه شکست خورده و کشور حتی در نزدیکی سالگرد مهسا امینی، روزهای آرام خود را سپری می‌کند.

پروژه دوم، فشار حداکثری بر ایران و عدم هیچ گونه توافق و مبادله با ایران بود. اما مشاهده می‌کنیم در روزهای اخیر ایران و آمریکا برای تبادل پول و جاسوس، توافق کرده اند.

سوال این است که چه کسی این دو پروژه را پیش می‌برد؟ جواب خیلی واضح است؛ رژیم صهیونیستی.

تنها رژیمی که در جهان از ابزار ترور به طور گسترده و عجیبی استفاده می‌کند، صهیونیست‌ها هستند. حتی به مراتب بیشتر از آمریکایی‌ها که تجربه ترور دانشمندان هسته‌ای برای نابودی این صنعت، گویای این ماجراست.

حالا که این دو پروژه صهیونیست‌ها شکست خورده است، راهی که برای آسیب به مردم ایران یافته، اقدامات تروریستی است که در این میان، نیروهای داعشی همواره آماده انجام چنین عملیاتی هستند چرا که سنگین ترین زخم ها را از ایرانی ها خورده اند.

اما باید بدانیم که این پایان ماجرا نیست و برنامه‌ریزی‌های فراوانی توسط این دشمن قسم خورده ایران برای آشوب و اغتشاش وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.