ریزش چند ساختمان در شهرک احمدیه

چند ساختمان نیمه کاره در جنوب تهران فروریخت. بر اساس اعلام پلیس ۴ نفر از پرسنل انتظامی و ۲ نفر از پرسنل شهرداری در زیر آوار ساختمانی گرفتار شدند.

#ریزش#ساختمان#نیمه_کاره

به گزارش خبرگزاری افسران، چند ساختمان نیمه کاره به یک باره در شهرک احمدیه در منطقه ۱۹ شهرداری تهران فروریخت.در این حادثه عوامل شهربان و برخی نیروهای شهرداری زیر آوار رفتار شدند.

تاکنون دو نفر از زیرآوار زنده خارج شدند و جستجو ادامه دارد. آتش نشانان تلاش می کنند با احتیاط کامل و با عجله افراد زیرآوار مانده را خارج کنند.

۴ نفر از پرسنل انتظامی و ۲ نفر از پرسنل شهرداری در زیر آوار ساختمانی گرفتار شدند

همچنین پلیس طی اطلاعیه ای اعلام کرد :ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در محله خلازیر واقع( منطقه ۱۹ تهران) تعداد پنج ساختمان همجوار تخریب شد. تعداد چهار نفر از پرسنل انتظامی و دو نفر از پرسنل شهرداری در زیر آوار ساختمانی گرفتار شدند.

 تا به این لحظه تعداد چهار نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات برای نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا است.

۱۱ نفر مصدوم شدند/۱۴ آمبولانس به محل حادثه اعزام شد

بر اساس این گزارش، سازمان اورژانس کشور تعداد مصدومان حادثه ریزش آوار ( خلع ید و تخریب ساختمان ) در  منطقه ۱۹ تهران شهرک احمدیه را  تا کنون ۱۱ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۸ مصدوم در محل درمان شده‌اند و مابقی به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.همچنین ۱۴ آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.