شروع صورت آزمایشی بیمه تکمیلی روستائیان در سه استان/ افزایش مستمری روستائیان

طرح بیمه تکمیلی روستائیان

معاون بیمه ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: در استان های اصفهان، آذربایجان شرقی و همدان به صورت آزمایشی طرح بیمه های تکمیلی را پیگیری خواهیم کرد و اگر رضایت حداکثری حاصل شد، در مرحله دوم تمام مستمری بگیران که حدود۱۷۰ هزار هستند بیمه می شوند.

#طرح_بیمه_تکمیلی#روستایی#مستمری

سجاد طاهری، معاون بیمه ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر درباره  بیمه تکمیلی روستاییان،گفت: یکی از بهترین خدماتی که در راستای اقدام و برنامه تحولی دولت مردمی در دستور کار قرار گرفت این بود که بتوانیم جامعیت و تنوع خدمات را برای جامعه هدف فراهم تا آن‌ها  از خدمات درمان بهره مند شوند.

وی افزود: در طول یکسال گذشته ما کار کارشناسی درمان  تکمیلی را اجرا کرده ایم و با ۱۸ شرکت بیمه ای درمان جلساتی را برگزار کرده ایم  و در نهایت امسال مناقصه ای برگزار شد تا بتوانیم بهترین خدمات را با کمترین هزینه ها در حوزه درمان تکمیلی برای روستاییان، کشاورزان و عشایر فراهم کنیم.

معاون بیمه ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ادامه داد: قرارداد همکاری و مشارکت ما با  یکی از شرکت‌های بیمه منعقد و از هفته گذشته وارد فاز عملیات و اجرای بیمه درمان تکمیلی شدیم و مستمری بگیران ما برای ثبت نام می تواند به مؤسسات کارگزاری ها مراجعه و درخواست های خود را ثبت کنند.

طاهری تأکید کرد: در استان های اصفهان، آذربایجان شرقی و همدان به صورت آزمایشی طرح بیمه های تکمیلی را پیگیری خواهیم کرد و اگر رضایت حداکثری حاصل شد، در مرحله دوم تمام مستمری بگیران که حدود۱۷۰ هزار هستند بیمه می شوند، در مرحله سوم نیز تمام بیمه شدگان تحت پوشش درمان تکمیلی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: ما باید به سمتی حرکت کنیم که رضایت حداکثری را در میان جامعه هدف داشته باشیم، یک جراحی بزرگ  از سال گذشته در برخی حوزه های مهم صندوق آغاز شده و پایه کار برنامه های عملیاتی راهبردی بوده و دراین راستا افق ۵ ساله را ترسیم کرده است.

معاون بیمه ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر درباره افزایش میزان مستمری روستائیان گفت: سطوح در آمدی ما اشکال داشت و باعث عدم کفایت مستمری و جذابیت صندوق در فضای رقابتی برای بیمه شدگان می شد، سال گذشته  جراحی ۶۰ درصدی داشتیم و امسال با تلاش های دولت مردمی و وزیر کار و همچنین صندوق مذکور، فاز دوم جراحی انجام می شود،بنابراین دغدغه بیمه شدگان نه تنها رفع می شود بلکه  در راستای کفایت و مطلوبیت مستمری بگیران حرکت صورت می گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.