بزرگترین المان نوری عاشورایی رونمایی شد

بزرگترین المان نوری عاشورایی در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس رونمایی شد.

#المان#نوری#دریاچه#شهدای#خلیج#فارس

به گزارش افسران، محسن صالحی ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به بزرگداشت مناسبت‌های معنوی ماه محرم و اشاعه فرهنگ ناب حسینی گفت: در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش ضمن اهتزاز بیرق عزای حسینی، مقبره‌الشهدای مجموعه و ساختمان اداری شرکت با نصب ریسه و بنر و پرچم سیاه‌پوش شد.
وی ادامه داد: ضمن اجرای عملیات فضاسازی معنوی و سیاه‌پوش کردن سیمای مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس، در آستانه فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بزرگترین المان نوری عاشورایی رونمایی شد.
مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر بیان کرد: با هدف هویت‌بخشی به سیمای شهری و فضا آرایی متناسب با ایام محرم به همت سازمان زیباسازی شهرداری و با مشارکت شرکت نوسازی و عمران چیتگر، المان نوری بین‌الحرمین در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در جوار مقبره‌الشهدای دریاچه بنا شد که بزرگترین المان نوری عاشورایی در شهر تهران به حساب می‌آید.
صالحی خاطرنشان کرد: با توجه به تعدد زائرین قبور متبرک شهدا، جانمایی مناسب این المان ارزنده‌ی شهری، که علاوه بر زیبایی بصری، بر معنویت فضا نیز افزوده است، موجبات رضایت دلدادگان حسینی را فراهم آورده و از زمان نصب سازه، روزانه در حال دریافت و رصد پیام‌های تشکر مراجعین هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.